FANDOM

Aaron Fitzroy

lokace: Inherion frakce: Aliance věk: 30 let stav: naživu rodina: Sir Ephraim Ostrien (otec), Lady Letitia Ostrien (nevlastní sestra), neznámá dvořanka (matka), Baron Marcus Ostrien (nevlastní bratranec) a jeho rodina, Lady Lucrecia Ostrien (nevlastní sestřenice)

Aaron Fitzroy se narodil nejmenované dvořance na ostrově Inherion v době, kdy byl již jeho údajný otec, ovdovělý Sir Ephraim Ostrien, vykázán na ostrov Kerag. Levobočkovy výchovy se ujala Baronka Eleonora i jeho dospělá nevlastní sestra Letitie. Chlapec vyrostl u dvora s péčí a pozorností téměř totožnou, jaká se dostala vlastním dětem Barona, hlavně provorozenému Leonerovi, se kterým coby děti a dospívající chlapci velice často soupeřili. Ačkoli poznámky o "urozeném bastardovi" a "podobě, jako by z oka vypadl zrádci" zanechaly na jinak bezchybné povaze mladíka jisté stíny, chlapec se rozhodl nejít ve stopách svého otce a na každém kroku popíral podobnost, která by mezi nimi snad mohla existovat. Snad ze žárlivosti se ovšem časem specializoval na nenápadné zesměšňování Baronova prvorozeného syna Leonera, se kterým soupeřil na stále rostoucím počtu polí, včetně obliby u mladých dam ode dvora.

Narozdíl od Leonera nebyl ale Aaron tolik vázán povinnostmi u dvora a konvencemi, proto si své společníky a zábavu našel i v nižších vrstvách společnosti. Na vlastní pěst procestoval souostroví jako nájemný žoldák a poznal i části měst, které jsou před vyšší šlechtou drženy jejich správci v tajnosti. Jeho znalosti důležitých i nebezpečných osob a míst, zběhlost v různých jazycích a roztodivné styky a spojenectví napříč celým souostrovím z něj nakonec udělaly cosi jako neoficiálního zvěda vyskytujícího se nyní u Baronova dvora. Své informace a kontakty ovšem sděluje jen Baronu samotnému. Ačkoli ten si je vědom jeho ctižádostivé a nevyrovnané povahy, má plnou důvěru v jeho loajalitu.

Proslýchá se, že Aaron má slabost pro kvalitní a vyvážené čepele, exotické milenky a luxusní alkohol. Podle všeho ale minimálně některým z těchto zálib neholduje přímo u Baronova dvora, ale v přístavu na ostrově Olouvelion, který je druhým nejčastějším místem jeho pobytu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki