FANDOM

ArathorEditovat

Arathor je původním zakladatelem Arathorských království . Během let se však většina obyvatel i šlechty přestěhovala do nově osídlených zemí a nedlouho poté se království rozpadlo. Arathor zůstal sám mezi vysokými horami a hlavní město Stromgarde byl poslední připomínkou bývalé Arathorské slávy.

Nyní se k moci dostal ambiciózní král Anerin Arathorský , který se rozhodl navrátit Arathoru jeho původní slávu a věhlas. Vypukla tak válka s královstvím Alterackým , která je již vedena několik let. Alteračtí však nejsou jediní, kteří dělají Anerinovi vrásky. Po Arathiských lesích se v poslední době prohání velké množství lapků a rebelů , kteří se mnohdy krutého a neúprosného krále snaží srazit na kolena.

EkonomikaEditovat

Arathor je vpodstatě soběstačným královstvím, se zahraničím nemá v současné době žádné dlouhodobé obchodní smlouvy. Vysočina je bohatá jak na rudy, tak na úrodné lány, které každoročně plodí vysoké množství obilnin.

NáboženstvíEditovat

Jediným oficiálně uznávaným náboženstvím v Arathoru je víra ve Světlo Svaté. Jistý význam zde však mají i původní náboženství , která se především na venkově stále udržují v povědomí místních. Nutno však podotknout, že takovéto jakékoliv kacířské  projevy by dotyčného mohly stát život.

AristokracieEditovat

Většina arathorské šlechty odešla před lety do vzdálenějších koutů světa, většinou pak do Lordaeronu . Stále zde však zůstalo několik významných rodin. Královskou rodinou jsou Trollbanové . Na trůně pak sedí král Anerin , který sebe a své potomky nechal přejmenovat z Trollbanů na Arathorské.

V síti Wikia

Náhodná Wiki