FANDOM

Francis Asterius Cooper
Ztracená duše
220px
Tituly kultista, ex-pirát
Věk 31
Úmrtí teoreticky zemřel při Bitva o kopec
Potomci bezdětný
Rod Neznámo
Motto V ooc se vyjadřujte vždy slušně

Popis Editovat

Asterius je celkem mladý, podle průkazu mu je 31, ale momentálně vypadá na mnohem víc. Má zelenošedivé oči s prázdným pohledem a kruhy pod nimi . Měří něco málo přes 180cm a poslední dobou už se ani tolik nehrbí. Na první pohled se dá poznat podle své levé části obličeje, která je spálená a nepříjemná na pohled. Na sobě většinou nosí svou lehkou zbroj, v barvách milice. Mnoho lidí co ho znali dříve a nějakou dobu ho neviděli ho ani nemusí poznat, protože dost razantně změnil vzhled.

Soubor:Asterius2.png

Charakteristika Editovat

Asteriova reputace s lidmi z města se celkem zlepšila, ale pořád mu několik lidí nedůvěřuje. Své provokativní řeči celkem omezil, ale čas od času mu něco ujede. Je dost nelítostný a není spokojen dokud jeho nepřítel není mrtev.

Vztahy Editovat

Asterius chová neutrální vztah skoro ke všem, krom elfů a seveřanů.

Marounod Editovat

Asterius se narodil na ostrově jménem Marounod, ve městě Zlatotočí. Jeho rodiče byli celkem chudí, prodali ho goblinům. Asteria se ujal goblin jménem Fruzz, kterej ho ubytoval u sebe. Po Astovi chtěl jen aby uklízel, vařil a občas pokud se mu naskytla výhodná nabídka, poslal Asta riskovat život na nějakou dobře zaplacenou žoldáckou misi. Když dospěl, tak utekl a nějaký čas byl žoldák, ale to ho brzo omrzelo, tak cestoval po ostrově. Jednou když trávil čas v Krvavém Přístavu potkal v krčmě kapitána, kterej nabíral posádku na jeho loď. Ast se dlouho nerozmýšlel a zapsal se. Pirátství mu vydrželo asi na deset let, ale jelikož se posádka zapletla se špatnejma lidma, tak jí vyvraždili. Ast byl jeden z mála přeživších a rozhodl se, že odpluje někam pryč. Daleko se mu nechtělo tak se rozhodl pro Mythii. Nalodil se na první loď co vyplouvala a dorazil na Mythii. Rozhodl se, že když chce začít novej život, tak by měl mít i nové jméno. V ten okamžik vzniklo jméno Asterius.

Mythia Editovat

Hned po tom co Asterius dorazil na Mythii se přidal do Darrenovi žoldácké skupiny, která se naneštěstí brzo rozpadla. Začal pracovat v krčmě jako vyhazovač a držel se tam celkem dlouho, i když dostal párkrát padáka. Poté začal pracovat pro muže jménem Jarrod jako žoldák a zdálo se to jako normální práce než unesl jeho a Sayu. Ukázalo se, že je to mocný černokněžník, kterej mohl za únosy lidí z chudiny. Asterius samozřejmě není debil aby se nechal zotročit, takže vymyslel plán při, kterém musel pozorovat jak Jarrod mučil jeho přátele. Celá situace dopadla pro Asta celkem dobře, ale zanechalo to na něm následky. Asterius dostal za své zločiny pro Jarroda celkem dost peněz, takže nemusel dál pracovat. Celé dny a noci trávil v krčmě nad lahví rumu, nebo v posteli s bytostmi všeho druhu. Jednoho večera se Asterius procházel po lese, když uslyšel křik. Okamžitě se šel podívat co se děje a zjistil, že všemi známí záporák Johan Metzger se pokoušel znásilnit děvku Sílii, která mu brzy držela nůž u krku. Asterius Sílii i všechny svědky zabil a odpracoval si za to mnoho dní v kolonii. Když se vrátil z kolonie nastoupil do Noční Hlídky a v Krvavém Polesí trávil prakticky všechen svůj čas. Les Asteriuse pomalu měnil, mnoho lidí si toho všimlo. Naprosto se psychicky zhroutil po smrti svého jediného přítele Enrica Maxwella a přísahal že se pomstí celému Modrostřeší.

Současnost Editovat

Asterius dne 13.5.35, zmizel z Mythie a nikdo už o něm od té doby neslyšel.

Soubor:Kniha.png

V síti Wikia

Náhodná Wiki