FANDOM

Bleeding Hollow
220px

Jsou to orkové, kteří se vydali na východ. Do Tanaanské džungle. Tento kraj se hemžil Prvotními a také nebyl dvakrát bezpečný. Nebyla v něm nouze o lovnou zvěř, ale stejně tak ani o jedovaté rostliny a zvířata. Jeden špatný krok a potkala vás pomalá smrt. Orkové zde i přes svou mohutnost končili paralizováni po jediném hadím kousnutí a nikdo je už potom nikdy neviděl. Také se zdálo, že v tamních jeskyních a roklinách se ukrývalo něco zlovolného. Málokdy se stalo, že se nějaký ork do těchto slují vydal a když se vrátil dostalo se mu od orků velké uznání, pokud se dřív nestačil pomátnout. Není tedy divu, že tanaanští orkové se stali divokými a pověrčivými tvory. Ti, kteří zůstali příčetní, si začali říkat Bleeding Hollow. Členové tohoto klanu vyhostili každého, kterého připravili temné síly o rozum.

Bleeding Hollow je jeden z nejlegendárnějších orkských klanů. To hlavně díky jejich náčelníkovi Killrogovi Deadeye, který podpořil jejich odhodlání při bojích s Arakoa, kteří je po roky zužovali v hloubkách Tanaanské džungle. Klan je pojmenovanán po rituálu, kteří podstupují adepti na post náčelníka těsně před jmenováním. Vstoupí do podzemní hluboké jeskyně a vyříznou si vlastní oko, které hodí do vody a uvidí svou vlastní smrt. Poté se z nich stane náčelník.

Soubor:Kilrogg.png
Významná Osobnost Působení v Klanu Stav
Killrog Deadeye Bývalý Náčelník Mrtvý
Jorin Deadeye Současný Náčelník Živý

V síti Wikia

Náhodná Wiki