FANDOM

Soubor:Silver hand.jpg
Soubor:Světlo.jpg
Soubor:Sídlo 2.jpg

Co představuje Církev a Řád na Mythii Editovat

Církev na Mythii představuje to co představuje kdekoliv jinde. Morální, lékařskou a bojovou podporu. Již při zakládání Stormwindské kolonie Modrostřeší byla vypravena malá Expedice rytířů Stříbrné ruky, aby doprovázeli kolonisty a bránili je před nebezpečenstvím. S nimi vyplulo i několik kněží, kteří se rozhodli chránit duše kolonistů v těchto neprobádaných končinách, kde se jedna malá dušička může ztratit v hlubokých vodách neznáma. A za celá ta desetiletí se cíl nezměnil. Stále bdíme nad městem a hlídáme jej jak před nebezpečím vnějším tak vnitřním, protože kde jinde, než tak daleko od domova jsme ohroženi ztrátou morálky a soudnosti. Vraždy, lži a korupce je to co hlídáme a přivádíme na Světlo světa.

Priority Editovat

Mezi prioritní cíle Církve a Řádu patří samozřejmě ochrana obyvatel Modrostřeší a jiných bytostí co potřebují ochranu. Ale mezi nejzajímavější cíle, kterými se Církev s Řádem zabývá patří výzkum historie Mythie. Mezi členy panuje přesvědčení, že kdysi na Mythii zabloudila jedna paladinská výprava s tajným úkolem. Nejsou o ní žádné zmínky a nezůstali po ní ani žádné stopy. Církev si dala za úkol prozkoumat tyto téze a jejich pravdivost potvrdit či vyvrátit, případně najít místo posledního odpočinku této výpravy.

Složení Editovat

Církev se skládá z několika složek. První jsou kněží,kteří působí jako morální a léčitelská podpora. Druhou složkou jsou Diákoni, neboli vojáci Církve. A třetí složku tvoří samotní paladinové Řádu.

Představení Církve od roku 34: Sir Gregor Milosrdný, Madam Xandria Vinifred Thall'anos, Lornith Celebnen, Sir Darnak Balhaen Morningwhisper , Sir Rudolph Arnott, Gratney de Wett

Pravidla Editovat

Církev s Řádem vyznávají jistý morální kodex,který jim ukazuje to jak se mají chovat a vystupovat. Ačkoliv se někomu může zdát ,že je kodex příliš svazující, v Řadách Církve vždy najdou místo čestné a spravedlivé osoby. Každý rytíř Řádu ještě navíc vyznává paladinský kodex a stává se tak bytostí ctící všechny dobré zásady.

Současnost Editovat

Církev s Řádem aktivně vykonávají své povinnosti pod vedením představeného Gratneyho de Wetta. Během svého období na Mythii, fungovali a i nadále fungují coby komplexní podpůrná složka. Pod Církev a Řád spadá taktéž tvrz Stříbrný Vzdor

Související články: Paladin, Rytířstvo

V síti Wikia

Náhodná Wiki