FANDOM

Ceraph Keilah Editovat

Fialka neboli také Prsatice jsou jisté přezdívky které tato mladá členka posádky Odpadlice již získala, avšak nejčastěji je oslovována jakožto Ceraph nebo jednoduše Cer. Je u ní známo že její bývalé povolání byla převážně zlodějina a věci tomu podobné které vykonávala ještě ve Východním Království ze kterého pochází. Její chování k převážné části posádky je loajální a stejně tak i přátelské pokud to daná situace povoluje, často k tomuto tématu říká že je to součást jejího takzvaného, kodexu respektu.

Život na Exodu Editovat

Není mnoho informací o tom, že se Cer zdržovala na Exodu ale ti kteří se přesunuli pryč z Exodu po výbuchu sopky, mohou občas zavzpomínat na mladou dívku, oblečenou v potrhaném oblečení s tmavě fialově zbarveným účesem a rezavými dýkami, která zmateně běhala po ostrově jak ve dne tak i v noci a snažila se prodat každou cetku kterou očividně našla.

Život na Erutii Editovat

Život na Erutii jí podle vyprávění Cer očividně udeřil jako splašený kůň, hned v první den kdy se objevila na přístavu Argetlisu se vyptávala místních kde by mohla najít práci pro někoho s jejími schopnosti. Odpověď pro ní byly Zamlžené Vrchy kde při všem štěstí i neštěstí zrovna probíhalo obléhání Koncilu. Avšak díky tomuto obléhání Cer získala ihned své místo ve Vrších. Tato pozice však u ní netrvala dlouho když se na Vrších zabydlel Kul Tiras, což jí donutilo si sbalit svých šest pomerančů a odejít za Xandrii a Kayrean které poprvé pořádně poznala při jedné z mnoha výprav do Thala'doru, kde se jim v Argetlise snažila často pomáhat se situacemi ohledně lodě Odpadlice. Následně přijmula nabídku Xandrie a přidala se k posádce kde se seznámila s ostatními členy a již v dnešní době je známá jakožto osobní strážce Xandrie a dělostřelecký důstojník. Mezi její známé činy patří převážně mnohonásobné sabotování Koncilu a pomoc obrany proti němu a zúčastnění se čtyř výprav do Thala'doru ale stále jde poznat že nemá dost a hledá další problémy či akci jen aby měla možnost zlepšit své vlastní schopnosti na kterých už i tak pracuje každodenním, ranním tréningem na lodi. Jeden by dokonce i řekl že je posedlá tím se neustále zlepšovat.

V síti Wikia

Náhodná Wiki