FANDOM

Občas se stává že chcete mimo Mythii. Zde budou cesty jak jsou na tom časově a kdy zhruba se k nim dostává. Když cesta není napsaná neznamená to nutně že neexistuje. Je to na domluvě s adminem. Ceny za cesty jsou také individuální.

Horda: Základna na Versalonu - Jednou týdně spojení (každý čtvrtek), cesta trvá jeden den.

Spojení s Northrendem - Jednou za čtrnáct dní (každý sudý týden ve středu), cesta trvá 7 dní.

Spojení se Undercity - Jednou za dva měsíce (každý sudý, pátého dne v měsíci). Cesta trvá měsíc cesty.

Spojení s Orgrimmarem - Měsíc a týden.

Noční elfové:

Spojení s Darnassusem - Jednou za dva měsíce (každý lichý, patnáctý den v měsíci). Cesta trvá měsíc a dva týdny.

Modrostřeší:

Spojení s ostatníma ostrovama pod nadvládou barona - Každý den, cesta trvá od půl dne až po dva dny.

Spojení s ostrova které jsou pod nadvládou seveřanů - Dvakrát týdně. Úterý(Leonardo) a čtvrtek(Mater). Cesta trvá týden. Vede přes Olouvelion pokud pojedete s Leonardem a nebo přes Gabagar pokud s Materem.

Spojení s baronovýma silama oficiální cestou - Jednou týdně, každý pátek. Cesta od dne do tří dní.

Spojení s ostrovama rebelů - Jednou za čtrnáct dní. Trvá čtrnáct dní, každý sudý týden v pondělí. Cestu podniká Mater, vede přes Gabagar.

Spojení s Marounodem - Jednou týdně v neděli. Cesta trvá den a půl.

Aliance: Cesty mimo Souostroví probíhají na ostrově Aulovel.

Cesta do Menethilského přístavu - Jednou za měsíc. Vždy dvacátý den. Cesta trvá měsíc a půl.

Cesta do Ironforge - Z Menethilu to trvá tři týdny. Ze Stormwindu týden, ale mnohem dráže.

Cesta do Stormwindu - Jednou za čtrnáct dní, každý lichý týden ve čtvrtek. Trvá měsíc a tři týdny.

Cesta do Theramore - Jednou za měsíc, devátenáctý den. Trvá to měsíc a dva týdny.

Neutrální:

Spojení s Dalaranem - Vaše loď do Northrendu plus dva týdny.

Cesta do Booty Bay - Z Marounodonu či z Ratalunu jednou měsíčně, první den v měsíci. Cesta trvá dva měsíce. Z Undercity to trvá měsíc, cestuje se každý sudý den. Trvá to měsíc vzducholodí a dva týdny pěšky. z Orgrimmaru to létá každý lichý den a trvá to měsíc a půl vzducholodí a dva týdny pěšky. Ze Stormwindu to pluje každý lichý den a trvá to dva týdny. Z Theramore to jezdí každý sudý den a trvá to dva měsíce.

V síti Wikia

Náhodná Wiki