FANDOM

Corham von Bruchen
Praporčík Milice Modrostřeší, Vůdce Noční Hlídky
220px
Věk 31
Úmrtí Žije
Potomci Nemá
Rod Von Bruchen
Motto "Spravedlnost a zodpovědnost"
Soubor:Corham mládí.jpg
Soubor:Von Bruchen.png

Corham von Bruchen je Praporčík Modrostřešské milice původně ze Stormwindské nižší šlechtické rodiny, Von Bruchen.

Popis Editovat

Vzhled Editovat

Corham je střední, atletické postavy. Jeho obličej a obecně celé tělo pokrývá nečetně mnoho různých jizev a známek po boji. Nosí tmavé, dlouhé, neupravované vlasy spojené v jeden culík, doprovázené jeho zarostlou a stejně neupravovanou tváří.

Charakteristika Editovat

Tento muž nezapře svou výchovu z mládí. Je velmi slušný a diplomatický, zároveň však pragmatický, zásadový a rázný. Velmi často dokáže někoho potrestat pro prosté nedodržení pravidel či předpisů. Na druhou stranu je to člověk vcelku příjemný když se zrovna dokáže uvolnit a pro své mužstvo by se dokázal roztrhat.

Minulost Editovat

Šlechtická minulost Editovat

Corham se narodil do rodiny nižší Stormwindské šlechty. Jeho dětství je tím velmi poznamenané. Jeho rodiče neustále mimo domov, byl vychováván spolu se svými mladšími sourozenci Jonathanem a Bethany především jejich chůvou. A poté také různými profesory a učiteli kteří jim zařizovali domácí výuku. Od výuky diplomacie až po kaligrafii, heraldiku či společenské tance. Kolem čtrnáctého roku se Corham rozhodl, že v tomhle prostředí žít nechce. Byl neustále doslova předhazován na různé společenské akce, aby si vybral družku. Když Corham dovršil svých šestnáct let, utekl z domova a ze Stormwindu, aby se tam dobrých čtrnáct let nevrátil.

Žoldák Editovat

Corham po útěku z domova našel menší žoldáckou kompanii která ho vcelku ostražitě přijmula. Kompanie si říkala "Zlaté kladivo" a Corham s ní strávil velkou část svého života. Naučil se soběstačnosti, boji a v podstatě všem praktickým znalostem, které má dodnes. V kompanii se nakonec propracoval až na zástupce velitele, ale po menších neshodách se kompanie rozpadla a Corham tak nevěděl, co dál dělat. Až k němu přišla jeho kamarádka z kompanie a řekla, že na ostrově jménem Mythia se toho prý děje hodně a místní Miliční složka prý hledá lidi. Corham pokrčil rameny a spolu se tedy vydali tím směrem.

Voják Editovat

Corham se tedy vojákem Stormwindu stal teprve až po příchodu na Mythii kde vstoupil do řad Milice pod tehdejším seržantem Ridasem. Po pár měsících a jedné nepovedené aféře se rozhodl, že raději pojede na Northrend, kde pomůže vojsku Aliance v boji proti Pohromě. A tak se také stalo. Měsíc a půl bojoval v ukrutných zimách severního kontinentu. Jeho regiment byl ovšem zdecimován a on jako jeden ze dvou přeživších byl převelen do Stormwindu, na strážní službu. Ve Stormwindu se tajně sešel se svými sourozenci a popsal jim jak žil. Ovšem své rodiče neviděl a ti také stále ani netuší, že Corham žije. Ve Stormwindu byl Corham povýšen na Desátníka a vyznamenán pro výbornou službu. Další den mu bylo oznámeno, že je převelen na Mythii. A tak se Corham dostává znovu ve svém životě na malý ostrov uprostřed ničeho.

Přítomnost Editovat

Byl velitelem a tvůrcem Noční hlídky, která má za úkol strážit oblast vydobytou od nemrtvé pohromy. 18.11.34 byl povýšen na Seržanta Milice, později byl zbaven velení, když musel neohlášeně opustit ostrov. V milici zůstal ještě chvíli pod velením Seržanta Ridase, ovšem po jejich osobních sporech sám odešel. V tuto chvíli vede žoldáckou skupinou pod názvem Rudá kumpanie.

V síti Wikia

Náhodná Wiki