FANDOM

Původním jménem Darnak Balhaen Morningwhisper, avšak po přijetí do Rodu Arnott přijal jméno Darnak Balhaen Arnott

Darnak Balhaen Arnott
Paladin
220px
Věk 47

Popis Editovat

Mladý elf průměrné postavy. Blond vlasy v culíku, menší kozí bradka. Většinou na sobě má zbroj v barvách církve a varkoč Stříbrné ruky. Pod pravou lopatkou má cejch ve tvaru okov a na pravém boku měl cejch pohromy, který mu Saya předělala na fénixe.

Charakteristika Editovat

Už od pohledu to není vůdcovský typ, nevystupuje z davu, ale v bitvě je vždy v první linii. Někteří by ho popsali jako tichého, trpělivého a odtažitého.

Minulost (před příjezdem na Mythii) Editovat

Před příjezdem na Mythii byl Darnak členem řádu Stříbrného úsvitu. Dlouhou dobu žil v morových zemích a bojoval proti pohromě jako každý člen řádu, ale po vzniku Stříbrné výpravy musel odplout na Northrend. Při cestě se on i jeho skupina zastavili na Mythii.

Minulost Editovat

Hned první den na Mythii se zastavil za zdejší paladinkou Xandrii a řekl jí o vzniku Stříbrné výpravy. No, druhý den se jeho skupina vypařila. Nejspíše odplula na Northrend a on tu zůstal sám. Po nějaké době odstoupil z řádu a zkusil štěstí u milice jako polní medik. Po odstoupení z armády se chtěl stát znovu válečníkem Světla svatého, ale tentokrát se chtěl stát paladinem. Na Mythii Darnak poznal pár přátel a někteří jsou jako jeho rodina.

Současnost Editovat

Nyní je Darnak rytířem řádu Stříbrné ruky a dokonce se přidal k rodu svého nevlastního bratra Rudolpha Arnotta.

V síti Wikia

Náhodná Wiki