FANDOM

Di-mi-tri Editovat

Soubor:Dimitri.jpg

Lidský muž. Mnu .. spíš by se dalo říct chlapec ve velmi velkém těle. Dimitri měří něco kolem 2 metrů a na šířku se někdy zdá, že měří zrovnatak. Nejspíše je to dáno jeho zvláštními koníčky a představou odpočinku. Dimitri nejraději odpočívá tak, že fárá a rube rudu. Dimitriho nejčastější tvrzení je Tak jo. Dimitri pracuje na Odpadlici coby Botsman a má velmi ochranitelské pudy vůči Xandrii.

Život před Exodem Editovat

O Dimiho životě před Exodem se toho moc neví. Zřejmě proto, že jeho život před exodem nebyl nijak příliš zajímavý a nebo zvláštní. Z jeho vyprávění vyplývá, že jako malý kluk a už coby dítě pracoval jako otrok v hlubokých dolech kde dobýval rudu pro svého pána. Když byl větší koupil ho ... snad kupec Abdí. Podle Dimiho vyprávění posádka byla na Dimiho zlá a tak jí velkou část pobil. Pak se zmatený a dezorientovaný ocitl na Exodu.

Život na Exodu Editovat

Ani ten nebyl složitý popravdě. Dimi se chvilku potloukal po Exodu. K jeho smůle, v otrhaných šatech a černým šátkem kolem pusy budil dojem kriminálníka a tudíž se s dobrým zacházením moc nesetkal. Až nakonec narazil na dveře Hospůdky U Odpadlice. Zaklepal a požádal o práci. I přes prvotní strach nakonec zkusila Dimitrimu otevřít dveře a od té doby nelitovala. Dimitri od té doby, nadšený jako malý kluk z vlídného zacházení, udělal pro Xandrii co jí na očích uviděl a cokoliv řekla počastoval větou Tak jo!. A tak se z nich stala nerozlučná dvojka. malá elfka a velký Dimi.

V síti Wikia

Náhodná Wiki