FANDOM

Dračí sochy Editovat

Dračí sochy

Dva draci. Bojují spolu či něco společně chválí? Či hlídají cestu do dračího světa?

Dračí sochy, nebo-li také zvané Dračí bránou nesou partné známky elfského umění z dob Války prastarých. Jak se zdá i zde se zachovalo něco z elfkých pozůstatků. Kdo ví co tyto sochy představovaly, kdo je postavil či kam tato brána vedla? Jedno je jisté. Místní obyvatelé se setkali s draky, které mnoho jižanů považuje spíše za legendu či tu hodně zubatou součást pohádek. Zůstali tu snad nějací? Těžko říct. Je to jedno z tajemství které Mythia ukrývá. Jedno se ví jistě, tento ostrov je protkán nekonečnou řádkou jeskyní a chodeb. Stejně tak se ještě nikomu nepodařilo vyšplhat na vysokou horu. Pokud jsou zde skrytí draci, nepotkáme je dokud oni nebudou chtít. Zatím nám toto sousoší připomíná ony hodně zubaté pohády s kráskama přikovanýma ke stromům.

Legenda

Jedná se o legendu ve které se praví, že dávno ještě před osídlením Mythie dnešními seveřany a těmi z klanu Medvědí tlapy zde byl jeden velmi starý klan… Klan Drakorozených. Drakorození věřili ve vyšší moc – draky. Draci z Mythie se podle všeho nacházeli na vrcholku hor titánů. Před hory jim nosili obětiny a věřili, že jednoho dne sletí draci k zemi a obdaří je svou mocí.

O párlet později se tak opravdu stalo, ale né tak úplně. Draci slétli dolů a vypálili tábory Drakorozených. A tak se z Mythie stala krajina, ve které vládli draci. Z přeživších klanu se stali drakobijci, kteří se léta připravovali na odvetu. Konečně nadešel čas, kdy se klan postavil drakům. Bylo prolito hodně krve, jak dračí, tak lidské, ale nakonec zvítězili seveřané a všechny draky co zůstali uvěznili do hor a zapečetili runami, které vytvořili samotní bohové. A poté jako varování z tábora postavěli sochy dvou draků, vypadajících identicky jako draci co žili dříve. Varování mělo znamenat, že by neměl nikdo nikdy znovu otevřít bránu do hor titánů, neboť tam stále přežívají draci. Nyní ale záleží na vás, zda této legendě věříte, či ne. Ale proč jinak by stáli ty dvě dračí sochy? Není to pochopitelné a uvěřitelné v této legendě?

V síti Wikia

Náhodná Wiki