FANDOM

Ničitel Dunral Černovous
Mistr kovář
220px
Výhra v tombole, nakreslila Saya
Věk 200 (15.12. -167)
Úmrtí Není známo
Manželky Bhurda Černovous
Potomci Neznámý
Rod Černovous

Popis Editovat

Dle šedin v jeho zarostlém černém porostu lze poznat, že už je to starší trpaslík. Je průměrně "vysoký", má modré oči, teda oko. O druhé (pravé) přišel a stále přes něj nosí černou pásku. Přes čelo se mu z levé strany táhne dlouhá zarudlá jizva, která končí pod obočí pravého oka. Dunrala taky lze poznat podle plátové zbroje zdobené ze zlata, erbem Ironforge připnutý u opasku, zdobené zaoblené sekery, pavézy a kožešiny, kterou na sobě nosí, když se zdržuje ve městě.

Charakteristika Editovat

Vtipný, přátelský, důvěřivý, boje chtivý, ale taky někdy agresivní, když ho nebo jeho rasu někdo uráží. Jako každý jiný trpaslík miluje pivo, medovinu, velké zbraně a těžení drahokamů, kovových rud a podobně.

Mezirasové Vztahy Editovat

Aliance Editovat

Lidé - Proti nim nic nemá, pokud to nejsou pošahaní černokněžníci, bandité, násilníci nebo jakákoliv podobná havěť.

Kal'Dorei - Proti této rase taktéž nic nemá a snaží se s nimi vycházet.

Gnomové - Gnomy bere skoro jako trpaslíky. Snaží se s nimi vycházet a přátelit. Tuto rasu má nejradši ze všech.

Quel'Dorei - Taktéž s nimi nemá žádný problém.

Horda Editovat

Orkové - Nemá je rád už jen proto, že vypadají tak jak vypadají a bezprávně vnikli na Azeroth.

Opuštění - Opuštěné vůbec nemusí a při nejlepší příležitosti by se je pokusil rozsekat na kousíčky. Mrtvola má zůstat mrtvolou.

Shu'Halo (Tauři) - Taureny obdivuje už jen proto, že jsou tak velcí a mohutní. Snaží se s nimi vycházet.

Trolové - Ať je to jakýkoliv trol - lesní či ledový nebo jakýkoliv jiný. Snáší je ze všech ras nejméně.

Minulost (před příjezdem na Mythii) Editovat

Než Dunral připlul na ostrov, tak se řadil mezi armádní složky Ironforge. Vedl menší průzkumnou skupinu u Gnomereganu a účastnil se několika bitev proti ledovým trolům (v jedné z nich přišel o oko). Krom toho se účastnil První a Druhé války. Mimo to také cestoval. Byl ve většině zemí a měst Lordaeronu, procestoval celé Khaz'Modan...

Mythia Editovat

Minulost Editovat

První místo, které navštívil, když doplul na Mythii byla místní krčma. Jak to už bývá, tak se pořádně opil. Druhý den, jelikož zjistil, že zde není žádný trpasličí spolek, tak se nechal naverbovat do místní milice. Po nějaké době byl povýšen na vojína. O pár týdnů později musel odplout do Northrendu. Po návratu se vrátil do své funkce vojína, které se zanedlouho vzdal, aby se mohl stát členem Trpasličí výpravy, kterou vedl Mistr Kovář Urtrim Wildbear. Ve výpravě se spřátelil s malým gnomem Frytolem, jenž je jeho nejlepší přítel. Po nějaké době se rozhodl, že se přidá ke Stříbrné výpravě ve které měl pár přátel, ale po pár týdnech ji opustil. Za své působení na Mythii se účastnil bitev:

Jednoho dne se Dunral vypařil. Po třech týdnech po jeho zmizení byl nalezen v tunelu pod jeho sídlem ubodaný. Údajně se k němu prokopali koboldi.

V síti Wikia

Náhodná Wiki