FANDOM

Estagor Editovat

WoWScrnShot 080715 165508.jpg
Estagor
WoWScrnShot 080715 165453.jpg
Estagor byla obranná osada a hlavně obraný pás pro město Sila'thas. Pro spojenecká vojska znamenala velký oříšek, protože sousedila přímo se Zemí nikoho na které bylo znát, jak je obrana Estagoru pečlivá. Hlavním problémem této osady byly obléhací stroje, které byly rozmístěny v hojném počtu na skaliscích. O nic méně nebezpečné byly i strážní věže plné Strážců záhuby a démonických orků.
WoWScrnShot 080715 165449.jpg
Estagor byla obranná osada a chránící město Sila'thas. Její vysoké skály znemožňovaly utok na více frontách a sofistikovaný systém obrany společně s několika marnými útoky vytvořil Zemi nikoho, se kterou Estagor sousedí. Hlavním bodem Estagorské obrany byl hojný počet obléhacích strojů na vyvýšených skaliscích a obraný perimetr věží osazen démonickými orky a Strážci záhuby.

Bitva o Estagor Editovat

Nakonec i tato bašta zla padla v bitvě o Estagor, kde Argetliské velení využilo kombinovaného útoku Hipogryfů a rychlého postupu hraničářů. Samotní letci na hipogryfech nesli ještě mágy, kteří se postarali o zničení obléhacích strojů a následně měli rozkazem se stáhnout na Ostrov Talbotů. Jakmile zautočili letci tak Hraničáři a střelci všech ras pod velením Velitelky Niniel Halo'tien z levého směru zatímco pěchota začala tlačit Koncilský protiútok po cestě. V bitvě došlo i k několika taktickým chybám. Zejména je Argetliskému velení vyčítáno stažení letců v momentě kdy obloha patřila spojenců a Strážci záhuby byli mrtví. Dále je pak vyčítána absence průzkumu, která zavinila smrt celé hraničářské jednotky a poloviny Lordaeronské jednotky, když jim do zad vběhli rozzuřený démoni z lesa. V neposlední řadě je taky vyčítaná touha bojovat na meče, když Koncil neměl již žádné obléhací stroje a spojenci jich měli převahu. Obecně veřejností byla bitva o Estagor považovaná za velké fiasko Argetliského velení.

V síti Wikia

Náhodná Wiki