FANDOM

Shanx Zrádný

Shanx zrádný je tvor obývající slovensko a člen židovsko-křesťanské sekty, který býval GM na projektu Arathor. Shanx si nikdy nezískal důvěru ani admina Amarotha a ani pozdějšího admina Ardarena. Většina lidí ho nenáviděla pro jeho neschopnost se vyjadřovat jako rozumná bytost. Shanx překypoval velkou mírou arogance a nepochopení základního principu kolektivní hry. Za vlády Dalvengyra se Shanxovi podařilo změnit Arathor.cz na Arathor.sk a pokusil se o převrat na serveru aby se stal Administrátorem. Za včasného a tajného zásahu Ardarena a jeho hrdinných přátel byl Shanx odstřihnut a zbaven všech práv. Server přešel zpět na Arathor.cz a hrozba byla zažehnána. Při vývoji Mythie se ještě dlouho přicházelo na nesmysly co Shanx vytvořil a zabralo snad stejnou dobu opravovat věci po Shanxovi jako vývoj samotné Mythie.

Vážené dámy, vážení pánové. Přicházím s prohlášením, které nejspíše změní celé dosavadní fungování projektu a jeho blízkou budoucnost. Bude to krutá, nemilosrdná pravda, kterou však musíte přijmout a akceptovat, abyste pochopili naše budoucí jednání.

Text který se objevil na stránkách Arathoru po svržení Shanxe

Jak asi víte, do čela serveru jsem byl po Dalvengyrově odchodu zvolen já. Také jste určitě zaregistrovali mou stoupající neaktivitu v herním světě. Ačkoliv je v módě obhajovat adminovu neaktivitu stoupající nechutí ke hráčské kastě, u mne tomu tak nebylo a pevně věřím, že ani nebude. Důvodem mi byla velice prostá, avšak v konečném důsledku velice významná událost: zrada, prachsprostá proradnost a neuvěřitelné lidské selhání. Zradil nás jeden z nás, přímo v nejvnitřnějším okruhu projektového týmu. Kdo? Náš hlavní technik, Shanx. A to vskutku nelidsky (či možná až příliš lidsky?) podlým způsobem.

Kde to všechno začalo? Po odchodu Amarotha a jeho zpřetrhání vazeb na projekt jako takový, poslal Amaroth do naší skypové konverzace veškeré přístupové údaje k serveru. Ve víře, že nikdo z lidí v týmu se neopováží zradit přátelství a sounáležitost toho, co tým jako takový představuje. Bohužel, Shanxovi (alias známému podvodníkovi Shirovi) očividně slova „skrupule“ či „čest“ nic neříkají a jal se ihned konat první krůčky toho nebetyčného kurevstva, co na nás připravoval. Přístupy si prakticky ihned přivlastnil a bez toho, aby uvědomil zbytek týmu je změnil a ponechal pouze a jen sobě.

Ze začátku nám to nikterak nevadilo. Byli jsme stále plni víry v jeho schopnosti a hlavně lidskou stránku. Ovšem, s narůstající mocí roste zároveň i ego a chuť. Dostali jsme se do bodu, kdy Shanx kategoricky odmítal a zuřivě kritizoval prakticky jakoukoliv myšlenku, která nepřišla z jeho hlavy, nebo se mu zkrátka nehodila do plánu. K drobným ústupkům došlo ztěžka a pouze v případě, kdy se do něj obul celý tým. To vše stále za pomyslného vedení Dalvengyra, kterému byl Shanx povinován bezvýhradným právem veta, které samozřejmě náleží k postu administrátorskému.

Hodně toho povím k situaci, kdy jsem se (po legitimním zvolení) stal adminem já. Shanx, toužící po absolutní moci ve všech aspektech serveru mi takřka ihned napsal požadavek (nikoliv prosbu či žádost), týkající se správcovského postu na Facebookové skupině, která jeho moci jako jediná unikala. Mělo mi tehdy dojít, že už nějakou dobou spřádal plány na kompletní převzetí celého serveru s co nejslabšími výkřiky ze strany těch, které hodlal vystrnadit. Facebook mu tohle neumožnil, neboť je jedním z našich nejsledovanějších médií a stále jsme mohli onu krutou pravdu napsat právě tam. Tenkrát jsem ho za přičinění Ohnivka s Doradinem odmítl.

Shanx odmítnutí nesl velice těžce. Napřed sám sebe pasoval do funkce majitele serveru (stavějíc se tak pomyslně i na samotného administrátora) a poté při každé závažnější debatě vyhrožoval, že nám sebere přístupy k vykonávání naší práce. V tu chvíli byla má důvěra v něj, inu, tam kde slunce příliš nesvítí. Začal jsem hledat možnosti, jak z téhle situace ven a pomalu připravoval (za pomoci celého zbývajícího GMT) takzvaná „zadní vrátka“, kdyby se Shanx opravdu zrady dopustil. Stále ve mně doutnala naděje na klidné smíření, na šanci, kterou Shanx nevyužije a staneme se tak opět přáteli. Oh, jak převelice jsem se mýlil…

V neděli, šest hodin před plánovanou poradou mi zazvonil mobilní telefon. Byl to Shanx. V uspěchaném rozhovoru jsem se dozvěděl, že kvůli „dobru celého serveru“ přebírá funkci administrátora a já se stanu jakýmsi správcem, či dokonce jeho zástupcem na Grizzly Hills. Každý, kdo nebude souhlasit s jeho samozváním bude vyhozen a nahrazen někým ze Shanxových lidí, které měl nejspíše již v záloze. Nad takovou troufalostí jsem se pozastavil, nicméně pochopil jsem, že Shanx svou podlou zradu myslí smrtelně vážně. Musel jsem začít jednat rychle. Shromáždil jsem kontakty, sehnal zbytek GMT a čekali jsme na poradu. Porada probíhala podle plánu. Shanx oznámil své převzetí moci, načež zbytek GMT zareagoval přesně tak, jak jsme se domluvili. Celý hovor byl nahráván a Shanx se zde přiznává nejen k prakticky násilnému a neetickému převzetí moci, ale také k tomu, že to dělá pouze pro sebe, pro svou aroganci a pro své ego.

Jestliže čtete tyto řádky, můj plán zafungoval a Shanxe jsme se neprodleně zbavili a projekt přešel opět pod křídla toho pohodového GMT, jakým byl dříve. Dokonce nám již notoricky známý bručoun Gwyn (a ano, stále Arathor nemá rád) přislíbil technickou výpomoc, dokud za Shanxe nenajdeme adekvátní náhradu. A ačkoliv nás nemá rád, je rovný jako pravítko a je to člověk, kterému v tomhle směru můžeme plně důvěřovat.

Konec dobrý, všechno dobré. Přesto to sebou nese drobné (nicméně nutné) změny. Jedná se především o nový realmlist, adresy webů a podobně. V příloze najdete také nahrávku celého rozhovoru, ze kterého si vyvodíte patřičné důsledky.

V síti Wikia

Náhodná Wiki