FANDOM

Základní údaje Editovat

  • Jméno: Frederick Wagner
  • Titul: Církevní vyšetřovatel
  • Místo narození: Gilneas, Glanville
  • Věk: 49

Popis Editovat

Frederick celkovým dojmem působí, že bude mít něco málo po čtyřicátém pátém roku života. V jeho milé a často se usmívající tváři lze naleznout také několik vrásek. Jeho delší černé vlasy, které si češe směrem dozadu jsou již zpola prorostlé šedinami, stejně jako jeho na krátko zastřižený plnovous. Obličeji dominují vždy klidné tmavě hnědé oči. Nos má poněkud úzký a lehounce špičatý. Jeho rty mají načervenalou barvu a pod vousy se někdy jeví jako nepatrné.

Fredericka každý zaručeně pozná podle černého oblečení, které je prošito a zdobeno stříbrnými vzory. Na hlavě má vždy velký černý špičatý klobouk a přes ústa a nos většinou šátek. Nejeden církevník či voják by rázem znejistěl, nebýt symbolů Církve Modrostřeší a Světla samotného, které se v podobě přívěsků houpou na řetízku u opasku Freda.

Charakteristika Editovat

Jeví se vždy jako přátelský člověk, kterému je možno důvěřovat. Vždy je ochotný pomáhat druhým a při boji s temnými silami by položil i vlastní život. Někdy trpí sarkasmem.

Minulost Editovat

O minulosti Fredericka skoro nikdo nic neví. Někdo mohl zaslechnout, že pochází z Gilneasu a že se měl stát snad diplomatem.

Současnost Editovat

Aktuálně je členem Církve Modrostřeší a funguje jako jakýsi vyšetřovatel. Řeší problémy s temnými kulty a kultisty, odstraňuje kletby a zahání zlé duchy a přeludy. Často také vypomáhá Milici s "běžnými" případy.

V síti Wikia

Náhodná Wiki