FANDOM

Garneos "Krvavý" Ásgeirsson

-Garneos je postarší současný velekrál severského lidu. Vládne již dvacet tři let. Současně sídlí v Järimheimu, tedy největšímu opevnění seveřanů, který byl nedávno v obležení pohromou, ale úspěšně odolal.

- Jeho otec byl stavitel lodí a matka farmářka. Garneos měl čtyři bratry. Ti však zemřeli v bitvách po jeho boku.Jeho manželkou je jedna z nejlepších lovkyní národa Ingrid se kterou má tři syny a jednu dceru.

-Porazil již ve 25 letech svého Jarla v boji na život a na smrt a tím získal jeho post. Garneos vedl poté mnoho bitev s ostatními Jarly o uzemí a prohrál pouze málokdy. Takhle si postupně podrobil ostatní Jarly a stal se Velekrálem. Pár dní poté založil Althing (sněm) skládající se z Jarlů. Althing se koná vždy jednou za měsíc.

- Proslavil se v mnoha bitvách jako nejlepší velitel a díky tomu vyhrávají seveřané i mnohé bitvy v menších početních převahách a také si tím získal titul "Krvavý". V bitvách bojuje do teď v první linii a i když je již staršího věku, tak bojuje velmi dobře.

- Během dřívějších nájezdů získal Flamberk, který má několik názvů, avšak nejznámější je "Thoriová zhouba" podle nazelenalé barvy zvláštního kovu Throria ze kterého byl meč ukován.

-Garneos je seveřan pověrčivý,čestný,pozitivní a hodně usměvavý seveřan. Nikdy nezanedbává tradice svého národa a vždy si vyslechne názory Feurota, jeho dobrého přítele a šamana, který je také členem Althing a je Garneosovi stále po boku.

V síti Wikia

Náhodná Wiki