FANDOM

George Forrester
Voják
220px
Tituly Svobodník
Věk 24
Úmrtí
Březen, 34
Modrostřešské kasárny
Potomci Žádné
Rod Forrester

George byl jeden ze tří bratrů Forresterových. Ačkoliv nebyl nejstarší, svou silou dokázal předčit oba bratry. Proto se chopil zbraně zdaleka nejtěžší a největší a tím jest obouruční meč.

Popis Editovat

Na první pohled mu mohlo být kolem pětadvaceti let. Jeho výška byla o něco větší než průměrná, a taktéž byl poměrně svalnatý. Ačkoliv se to nezdálo, v síle se vyrovnal kdejakému "obrovi". Vlasy a vousy měl barvy jako celá jeho rodina černé. Nosil je vždy upravené a dbal na svůj vzhled. Oči měl smaragdové barvy a jeho obočí zdobila menší jizva. Na levé ruce měl nepříjemnou jizvu od kousance. Taktéž se mu táhla nepříjemná jizva přes pravou líci. Hned šlo poznat, že se jednalo o zdatného válečníka, který už si něco prožil. Na ostatní z něj působil nádech egoismu a rád se smál. Hlas byl hrubý a pronikavý. Jeho oblíbeným ovocem byly maliny, tudíž měl u sebe pokaždé pytlíček plný malin.

Na zádech nosil ve zdobené pochvě obouruční meč a z boty mu čouhala rukojeť dýky. U pasu mu pro jistotu ještě visel jednoruční meč. Taktéž měl vždy s sebou brašnu v barvách aliance.

Život Editovat

George se narodil do rodiny Forresterových jako druhorozený bratr po svém o rok starším bratrovi Johnovi. O několik let později, konkrétně o tři se do rodiny narodil nejmladší bratr Andrew, kterého John společně s Georgem s radostí šikanovali. Mnoho posměšků jím zůstalo po celý život. Již jako děti byli tito kluci vedení k vojenství, vojenské kázni, disciplíně a poměrně tvrdé výchově. Vzhledem k tomu že rodina Forresterových bojuje v armádě už několik generací není se čemu divit. Navzdory tomu že není nejstarší, vždy své bratry pokud šlo o sílu zdaleka předčil, za to John ho vždy přechytračil. A Andrew? No Andrew je prostě ten nejmladší, i kdyby byl tisíckrát lepší než oba dva dohromady, nikdy by to neuznali a tak Andrewovi nezbývá nic jiného, než po uznání bojovat, načež mu vždy George s radostí znepříjemní den nějakou tou hloupou připomínkou jak je špatný. Z rodičů má již pouze otce, bývalého válečníka. Jeho matka zemřela na následky nemoci. Georgův nejoblíbenější podnik ve městě byl medovar, vždy tam rád zašel po službě na dobrou medovinu, jeho nejoblíbenější byla malinová, avšak nepohrdnul ani hořkou. Taktéž jednoho krásného dne v druhém měsíci roku 34 potkal svého přítele Ozzyho do kterého si vždycky rád rýpne s nějakou ženou. Původně si myslel že si Ozzy našel přítelkyni. Ehm, jaká hloupost co? Půvab této mladé šarmantní dámy Georgovi ihned učaroval a nakonec se s ní seznámil a zjistil, že dáma nese jméno Grace. Netrvalo dlouho a seznámil se s ní pořádně, dokonce to díky štěstí, či vůli osudu dali dohromady. Chvíli poté zjistil že Grace byla kněží svatého světla a stala se tedy jeho léčitelkou, přivedla ho na cestu víry a spořádanosti. Kdykoliv se mu stalo nějaké zranění, Grace mu ráda pomohla, zda-li to světlo dovolilo. Po nějaké době, co se dal na cestu víry, kontaktoval Paladina Sira Gregora zvaného Milosrdný a měl zájem dát se do jeho učení. A jak tohle dopadlo? Jednoho dne, kdy se vydal do kobek překazit rituál nemrtvých byl raněn, žebra mu byla zlámána. Nějaký čas na to byl tak nedočkavý, že se rozhodnul trénovat, i když zranění nebylo v pořádku. Tento čin se mu stal osudným. Žebro prasklo, probodlo plící a chudák George se udusil svou vlastní krví.

V síti Wikia

Náhodná Wiki