FANDOM

Gratney de Wett
Představený Církve, Rytíř řádu Stříbrné ruky
220px
Věk 22
Potomci Žádní

Popis Editovat

Gratney je muž vyšší, statné postavy. Vlasy má hnědé, vousy též. Modré, laskavé oči jsou pro něj takřka charakteristické. Jak už to u bojovníků bývá, tělo má zbrázděné mnohými jizvami. Není-li pacientem lazaretu, je k vidění upravený, v plátové zbroji, vybavený obouručním mečem nebo kladivem.

Charakteristika Editovat

Je to tvrdý chlapík, ale má srdce na pravém místě. Dělá, co považuje za správné a nadevše ctí paladinský a rytířský kodex. Je starostlivý a vždy ochoten pomoci tam, kde je to zrovna třeba.

Život na Mythii Editovat

Po příjezdu na ostrov se nechal najmout jako gardista v tehdejším Kruhu mágů. Když došlo k anexi Kruhu Cechem, a rozpuštění gardy, Gratney se, stejně jako většina jeho bývalých kolegů, dal na dráhu žoldnéře. Ta však neměla dlouhého trvání, neboť se rozhodl posílit řady Církve coby diákon. Po čase vstoupil do učení Sira Rudolpha Arnotta a Sira Darnaka Balhaena Arnotta. Zajímavá je též jeho kariéra na poli politiky. Na podzim roku 34 byl zvolen starostou, jímž byl téměř až do jara 35, kdy ho ve funkci vystřídala jeho zástupkyně Monika Thall'anos.

Současnost Editovat

V současné době je Gratney de Wett plnohodnotným členem řádu Stříbrné ruky a představeným Modrostřešské církve. Taktéž příležitostně působí jako felčar v městském lazaretu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki