FANDOM

CharakteristikaEditovat

GrehamZnak

 Grehamové, pánové Dabyrie, jsou většinou obyvatel Arathoru považováni za jednu z méně významných šlechtických rodin. Většinu času tráví správou svých polí a pozemků, ze kterých pochází značná část arathijských potravin. Zdá se, že nemají přílišné mocenské ambice, proslýchá se však, že to může být jen zástěrka pro podnikání nekalostí.

Známí jsou také svojí staromódností. Obecně je známo, že nemají dvakrát v lásce ani mágy, ani církev Svatého Světla. Oficiálně Světlo sice vyznávají, je ale menším veřejným tajemstvím, že stále tíhnou ke starým přírodním rituálům a bůžkům. Kvůli tomu také měli v minulosti pletky s Řádem a církví obecně.

SídloEditovat

WoWScrnShot 092113 235804

Rodinné sídlo

Grehamové spravují Dabyriovu farmu , vísku o několika chatkách, které dominuje rodiné sídlo na nedalekém kopci. V okolí je k nalezení několik obilných polí a sýpek, ve kterých farmáři shromaždují sklizenou úrodu. 

Žijící členové roduEditovat

Hlavní větevEditovat

Lord Godwin Greham (64 let) - hlava rodu Grehamů. Ve svém věku již trpí občasnými nemocemi, stále však má dostatek sil a zdá se, že s námi ještě pár let pobude.

Sir Flynn Greham  (34 let) - nejstarší syn Godwina Grehama. Byl provdán za královu princeznu Eleanor Arathorskou. Splodil s ní dceru Vivian, po porážce Stromgardu celá rodina zmizela neznámo kam.

Sir Joachim Greham (33 let) - prostřední syn Lorda Grehama. Stará se o hladký chod farmy a obchodní styky s hlavním městem a přilehlými vískami. Za manželku pojal neurozenou dceru sedláka, Yvett, která mu již dala dvě děti. Jeho sňatek však pobouřil většinu panstva, jeho otce nevyjímaje. 

Colin Greham (20 let) - nejmladší syn lorda Grehama. Je znám svým ležérním přístupem k panským povinnostem a prostopášným stylem života. To dokazuje i neustálým odmítnáním titulu sira, do kterého ho jeho otec vehementně nutí.

Ramond (10 let) - syn sira Joachima Grehama. V osmi letech byl poslán na učení do Stromského kostela, kde se učí na kněze. Mnoho lidí tento čin jeho rodičů připisuje snaze rodiny o zlepšení vztahů s církví.

Chloé (6 let) - dcera sira Joachima Grehama a jeho neurozené chotě Yvett.

Ostatní členové rodinyEditovat

Irma Grehamová (52 let) - sestra lorda Grehama. Ve Vysočině byla známou propagátorkou starých náboženství. Kvůli tomu se celá rodina dostala do křížku s církví a Irma se proto rozhodla odejít z království. Má se za to, že nyní žije se svou rodinou ve městě Gilneas. Co je na tom ale pravdy je jen těžké s jistotou říct, stejně tak není známé jméno jejího manžela či počet jejich dětí.

Yvett (27 let) - manželka sira Joachima Grehama. Je v obecné známosti, že pochází z neurozené rodiny, což přineslo jejímu choti mnoho nepříjemností. Jejich svatba byla tajná.

V síti Wikia

Náhodná Wiki