FANDOM

Harry Laclo Browner
Vrchní Úředník, Kněz
220px
Tituly Nejsou známy
Věk 50
Manželky Elizabeth Browner
Potomci Patrick Browner, Sarrah Browner
Rod Gerard Browner (otec), Brianna Lea Browner (matka), Leonard Browner (bratr), Malachai Browner (synovec), Robbin Browner (vnuk)
Motto Spravedlnost na prvním místě
Soubor:Laclocirkev.png

Stratholme Editovat

Harry se ve velkoměstě Stratholme nenarodil. Odstěhoval se do něj se svou matkou, když byl ještě mladý. Není veřejně známo, kde se narodil a odkud vlastně připutoval. Nikdy o svém původu nemluvil. Jelikož jeho matka byla kněžka, tak se rozhodl jít stejnou cestou a proto se krátce po příjezdu přidal k místní církvi a zároveň byl učedníkem jednoho úředníka na radnici. Později si našel ženu, která mu porodila syna a pár let na to dceru.

Krátce po vypuknutí epidemie a pár dnů před příjezdem Arthase do Stratholmu se Laclo, jeho matka, žena i děti a někteří církevní muži rozhodli odejít společně s Utherem Lightbringerem chvíli před tím, než princ vyčistil město. Laclova družina se od Uthera později odtrhla a odcestovala do Stormwindu za lepším životem...

Stormwind Editovat

Po několika měsících náročné cesty družina s Laclem uspěšně dorazila na území Stormwindu. Někteří se rozhodli přidat k místní církvi - mezi nimi byl i Laclo s jeho matkou, ale po několika týdnech strávených ve Stormwindu zasáhla Lacla krutá rána - jeho matka se odporoučela do nekonečného spánku. Krátce potom bylo Laclovi oznámeno, že jeho dobré schopnosti budou zapotřebí v zatemnělém kraji - v Duskwoodu. Světlužel Laclo neměl moc na výběr a tak se rozloučil se svou ženou i dětmi. Připravil se, sbalil si a vydal se na cestu při které ho doprovázel Sir Hubený, Stormwindský paladin. Netrvalo to dlouho a Laclo i se Sirem Hubeným bez větších komplikací úspěšně dorazili do Darkshire, kde byl Laclovi seřízen dům a práce na radnici.

Duskwood Editovat

V této temnoty-plné oblasti strávil Laclo několik let svého života. Není proto divu, že nemá takovou hrůzu z přízraků, smrtonošek a duchů. Jeho hlavní náplní byla práce na radnici, kde se staral o různá písemná oznámení, dopisy směřující do Stormwindu a okolních krajin, ale i o vraždy a podobné věci, jenž k Duskwoodu patří. Nechyběla ani účast na několika výpravách. Účastnil se víc než jedné výpravy na pohřebiště na západě Duskwoodu, výpravy do ogří rokle, kde málem přišel o život a dalších nebezpečných výpravách.

Po dlouhých letech strávených v Duskwoodu se Laclo rozhodl pro klidnější život. Proto se vzdal práce v Darkshire a odcestoval zpět do Stormwindu. Tam se dozvěděl o Keragském soustroví a následně o Mythii na kterou se následující den vyplavil.

Mythia, současnost Editovat

V současnosti Laclo působí jako vrchní úředník a kněz Modrostřešské církve.

V síti Wikia

Náhodná Wiki