FANDOM

Havraní pařát Editovat

WoWScrnShot 020316 163220.jpg

Hlídky Havraního pařátu nikdy nespí a vždy hledají vhodnou obeť k oloupení.

Schopný zloděj, podvodník, kapsář, lapka, šermíř... Ti všichni mohou skončit v řadách banditské organizace zvané Havraní pařát. Jedná se o skupinu která je noční můrou pro každou bohatší bytost. Svojí pověstí se zdaleka nepřibližují k Rudým čepelím, ale i tak jsou velkým trnem všech vojenských složek na Mythii. Havrani ovšem narozdíl od Rudých čepelí jsou větší hrozbou pro váš měšec, než váš život. Pokud to jde, nezabíjejí, jak je všeobecně známo. Očividně mají nějaký kodex... Nebo smysl pro obchod. Havrani už mají přísnější organizaci a jsou mnohem lepší než Klan zlaté kobry. Proto bacha na noční vycházky, protože Havran nikdy nespí a nikdy nelétá sám!

Pověra Editovat

Mezi obyvateli Modrostřeší se šeptá pověra, že ten kdo chce kontaktovat Havraní pařát má postupovat podle přesně daného postupu: Ulov v lesích červnou vránu a na papír napiš její krví vzkaz jež chceš Havraním bratrům doručiti. Zavěs vránu hlavou dolu na jeden ze stromů u cesty a vlož vzkaz mrtvé vráně do zobáku. Postupuj podle tohoto ověřeného postupu a tvůj vzkaz se k Havranům donese.

Tato pověra zní téměř jako magický postup, avšak jak známe od různých společností, tak si velice zakládají na jisté obřadnosti a rituálnosti. Jestli je tento postup správný se nikdy nepodařilo městskými oficiály ověřit.

V síti Wikia

Náhodná Wiki