FANDOM

Honza Zahrádka
Knihovník
Věk 28
Motto Porozumění najdu pouze v knihách

Honza Zahrádka je dle všeho rodák z Keragského soustroví, ale neví se přesně z jakého ostrova. Jak se dostal na Mythii se taky moc neví, protože lidé si ho nejspíše moc nevšímali. Avšak je tu věc, která se ví. Honza totiž už od svých patnácti let pomáhal starému knihovníkovi na Modrostřešské radnici. Stařec ho naučil číst a psát. Dle všeho ho prý připravoval na jeho budoucí post knihovníka. Čas šel dál a Honzova touha po literatuře stoupala nahoru. S časem taktéž zemřel starý knihovník, který je pohřben na Modrostřešském hřbitově.

Od té doby Honza maká coby městský knihovník a vášnivý spisovatel. Našel si dokonce dívku, ale ta ho brzy opustila kvůli Honzově závislosti na knihách. Naprosto jimi pohrdal a choval se k nim jako k vlastním dětem, které vlastně ani nemá.

Jednoho hezkého dne se vše pokazilo. Radnice v plamenech... Všechny knihy i s Honzovými díly shořeli na popel. Ten to nesl těžce a pár dnů rozmýšlel nad tím, že se přestane věnovat literatuře, ale uvědomil si, že nic jiného, než knihy nezná a proto jako knihovník pracuje i nadále.

V síti Wikia

Náhodná Wiki