FANDOM

Na první pohled sympatický člověk. Má výrazně modré oči, jinak relativně nevýraznou postavu.

Věk: Vypadá na 35

Oblíbená zbraň: Obouruční kladivo, kopí a nebo štít s mečem.

Postavení: Kapitán armády kolonie, vládce kolonie.

Původní život

Jeden z uprchlíků který utíkali před svým původním životem a na Mythii jim byla dána druhá šance. Šuškalo se něco že je to uprchlík z Dalaranu či Gilneasu? Nikdo pořádně neví. Jen staré babky tohle už povídají. Na Mythii se hnedka přihlásil do milice kde se pod vedením tehdější seržantky Andrei White vypracoval rychle do pozice desátníka a vzhledem k poslušnosti a umění zacházení se zbraněmi byl přeřazen na vlastní žádost do starostovy gardy. Čas plynul a s ním i starostové. Většinou se střídal Samuel Leskert se Záběhem Mitasem. Sem tam přišel jednorázově i nějaký další starosta. Právě když vládl Modrostřeší starosta jménem Ulver Stonehon (trpaslík), tak našli Rogerse se zakrváceným mečem nad trpaslíkovou mrtvolou. Normálně by ho ihned popravily k závažnosti zločinu, ale protože se potřebovali veškeré ruce tak ho poslali do kolonie.

Život v okovech

V kolonii pracoval jako každý druhý. Od rána do večera kutal kámen a železo pro Modrostřeší. Avšak byl jeden z prvních kdo si začali všímat toho že nápadně ubývá vojenská posádka v kolonii a proto začal shromažďovat spojence a stoupence. Spojili se s několika dalšíma lidma a potom jeden večer udeřili a uzurpovali kolonii pro sebe.

Život po vzpouře

Vzhledem ke svému postavení se stal velice rychle váženým člověkem v kolonii a dostal se na pozici poručíka. Takže byl jeden z nejmocnějších lidí v celé kolonii. Nad ním byl už jen kapitánka Suez Elanor a Sir (doplnit jméno). Poručík ovšem nespěchal. Pravidlo každý sám za sebe v kolonii pracuje neustále a brzo zmizel Sir. Následně i kapitánka a on se dostal do pozice kapitána. Vojáci ho milovali a on si pár jednoduchýma akcema zajistil naprostou vládu nad kolonií.

V síti Wikia

Náhodná Wiki