FANDOM

Kayrean Anor'Amaurea Editovat

Kayrean

Kayrean zachycená v hospůdce U Odpadlice

Žena Quel'dorei, rytířka Světla a Strážkyně Sluneční studny. Neoficialně některými tvory přezdívaná Dcera Požíračky. Jedna z nejlepších bojovnic na Erutijském Souostroví.

Život před Exodem Editovat

Kayrean podle všeho pochází z ostrova Quel'Danas, kde byla vyučena a i zasvěcena na Strážkyni studny. Její povinnosti vůči řádu jí však zavedla na křivolaké cesty. Poslali jí jako ochranku kněžky do jižních lidských zemí, Arathoru. Tam však její cesta neskončila, byla pak přenesena v čase dračicí Invirimi.

Život na Exodu Editovat

Kolem jejího života na Exodu je hodně mlhy. Podle některé šeptandy si jí paní Exoduského Drápu Požíračka zvolila za svojí dceru a hodlala jí předat svou moc a sílu. Nikdo skutečně neví jak tato skutečnost Kayrean ovlivňila a nebo zda je pravdivá. Podle všeho se ale Kayrean zasadila za záchranu dobrodruhů bojujících proti Požíračce a obětovala svůj život (Následně byla pak vzkříšena). mezi její další známé úspěchy je její pozice Regentky Esgarothu. Podle zvěstí se jí podařilo odrazit nátlak Koncilu. Následně byla svrhnuta a poslána do "Exilu" díky trpaslíkovi Ernymu vlastnícího hospodu na Exodu. Pak upadla mimo společenský život a prakticky v zapomění. Na Exodu si našla zprvu kamarádku a pak snoubenku Xandrii, která vzala Kayrean do své nové hospůdky a začala jí seznamovat s lidma. Kayrean se stala její věčně bdělou ochránkyní. V časech, kdy se blížil konec Exodu - odplula do Argetlisu aby bojovala proti Koncilu.

Život na Erutii Editovat

Po odjezdu na Erutii se účastnila několika bitev za Zamlžené Vrchy i Argetlis bez rozdílu. Někteří říkají že je politicky neutrální a bojuje proti zlu. Avšak pravdou je že bojuje za Bronzovou letku jíž je vyvolenou agentkou. Po připlutí Odpadlice se víceméně stěhovala s lodí a užívala si klidu (Nebo klid proklínala). Nyní se již bitev neúčastní. Dle jejích slov již za nevděčné bojovala dost. Nyní se zdržuje převážně na Odpadlici. Se zanícením jí vlastním brání loď a její posádku coby Důstojnice výsadku.

V síti Wikia

Náhodná Wiki