FANDOM

Kerag je největší ostrov v celém soustroví. Dříve byl dobře prosperující i pro ostatní ostrovy. V současné době se zde neustále válčí; Baronovci a Seveřané proti Pohromě, která má pod kontrolou 80% území na celém ostrově.

Území Baronovců Editovat

Nachází se na východě ostrova na menším výběžku, kde je přístavní město Andurham, město Merdur, pevnost Cobrekton a Serdarův maják.

Andurham Editovat

Soubor:Andurham.jpg

Nachází se na jihu území Barona a bylo to dříve skvěle ekonomicky založené město do kterého ročně zavítali stovky obchodníků. Krom toho se zde v dřívější době hodně stavěli lodě. V současné době se jich jak do města, tak i na ostrov moc nehrne. Je to právě kvůli válce proti Pohromě, která zde zuří už nějaký ten rok. Z důvodu války musí většina mužů schopných boje přidat se k vojskům bránící zbytek území. Občané, respektive ženská populace města se obává, že si brzy vojáci přijdou pro jejich děti. Město v minulosti čelilo několika útokům ze strany nemrtvých, ale všechny byly zatím úspěšně odraženy. Momentálně v čele města stojí Starosta Fred Shyll.

Soubor:Merdur.jpg

Merdur Editovat

Leží na severovýchodní části území Baronovců. Stejně jako Andurham, tak i toto město bylo velmi prospěšné a prospěšným zatím zůstává díky pěstování obilovin. Dříve hodně obchodovalo s ostatními ostrovy, ale v současnosti se drží obchodování pouze na ostrovním území baronovců. Krom pěstování obilovin jsou zde velice schopní kováři, převážně trpaslíci z Khaz'Modan. Většina vykovaných zbraní a zbrojí odebírá Baronovo vojsko. Momentálně v čele města stojí Starosta Bhordak Flamebar, trpaslík z Ironforge.

Soubor:Hradcobre.jpg

Cobrekton Editovat

Leží na severní části území Baronovců. Je to pevnost, která má za úkol bránit zbytek území Barona. Byla vybudována již před desítkami lety a původně to měla být věznice, pač má dobré střežící prostředky, avšak k tomu nikdy nedošlo, jelikož se krátce po dokončení stavby na ostrově objevili bašty nemrtvých. Cobrekton má pod kontrolou jedna četa Sedmé roty. Velí zde Poručík William Alborg.

Serdarův maják Editovat

Nachází se na malém ostrůvku hned pod Merdurem. Je pojmenován po muži, který jej nechal krátce po osídlení ostrova (Baronovci) postavit. Není ničím zvláštní, plní svou práci jako každý jiný maják.

Území Sevařanů Editovat

Nachází se na severu ostrova. Leží zde hlavní tábor Brundinkeim, tábor Grayvor, obranná pevnost Zevhylgar a pohřebiště nesoucí název Kameny.

Území Pohromy Editovat

Nachází se převážně ve středu a jihu ostrova. Leží zde hlavní sídlo nemrtvých - Temná Citadela, Raywerova Nekropole, rozlehlý tábor Urgkamand, ruiny města Seblarig, osada Sterabor a magická věž Prokletá Mysl. V dřívější době zde bylo mnohem více měst a vesnic, avšak ty už jsou Pohromou srovnané se zemí.

Zajímavá místa Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki