FANDOM

Krvavé polesí Editovat

WoWScrnShot 020316 105919

Už samotný cstup do Krvavého polesí je protkán pocitem tajemna.

Jako krvavé polesí je označovaná část lesa ležící na západ od Stormwindského města Modrostřeší, ve kterém kdysi bývávalo malé malebné lidské městečko, dnes již zvané Krvavý Dvůr. Historie krvavého dvoru je temná a pochmůrná jako celý les. Dostanete se k němu, když budete pokračovat dále po cestě za farmu. Krvavé polesí sousedí s tajemnými ruinami Stranglemaaru. Krvavé polesí navštívil starý světaznámý průzkumník Alois Šerohlíd Tupátko, který krvavé polesí popsal takto:

Samotný les jde poznat velmi snadno. Velké staré duby se širokými kmeny lemující omšelou cestu. Už když přijdete do samotného lesa, tak na vás padne tíživý pocit jeho prokletí. Větve zčernalých stromů se napínají k cestě jako zčernalé pařáty a krákání vran, jen jedinný zpěv ptáků který uslyšíte. 

Na krvavém polesí můžeme nalézt několik zajímavostí. Jedna z největších záhad je ta, že někdo stále zapaluje a mění svíce v lampách podél cesty. Ikdyž by místní bandité přísahali na svou nemrtvou babičku, že se práce štítí a myšlence aby pocestní na cestách viděli, moc nehoví. Další záhadou, ale jednou z těch pochopitelnějších je ta, že v Krvavém polesí není téměř žádná zvěr, krom vran a různých červů a brouků.

"Život" v Krvavém polesíEditovat

WoWScrnShot 020316 105315

Krvavé polesí ve své neprostupné kráse.

Krvavé polesí a i Krvavý dvůr jsou přesně ta místa, kde na pozadí zní pleskání netopýřích křídel a kde figurují ožužlávané paničky s výkřikem na rtech. Možná to je ten důvod proč se zde poslední dobou moc život neuchytil. Jedinnou živou společností se, kterou si zde můžete popovídat na téma "Peníze nebo život" jsou bandité. Ze zvířat zde můžete obdivovat zejména vrány, které na vás s očekáváním velmi zvědavého publika zírají z každého stromu a čekají co se bude dít dál. Z té méně veselé společnosti jsou zdě obyvatelé Krvavého dvora. Vzhledem k varování Modrostřeší aby se cestovatelé Krvavém dvoru vyhli obloukem můžeme usoudit, že Krvavodvorští nejsou příliš pohostiní, ale vzhledem k tomu že jsou již dávno po smrti, tak jim to můžeme odpustit. 

Krvavý dvůr Editovat

WoWScrnShot 020316 105644

Krvavý dvůr se snaží získat titul "vesnice roku" velmi osobitým způsobem

Krvavý dvůr je zde již dobrých 70 let a je to už 10 let co se zde nezasmálo žádné díte (Alespoň ne to, co byste si opravdu chtěli vzít domů). Jak bylo řečeno Krvavý dvůr má velmi pohnutou historii, která začíná s padouchem zvaným Morgen Ječící. Morgen ječící byl skrytým kultistou Kultu Zatracených pochazející z Lordaeronu. Morgen dlouho vyčkával a když přišla jeho chvíle tak zasáhl a zradil celou vesnici nekromantům z Pohromy. Za své služby byl povýšen do stavu nemrtvého, aby mohl svému panství vládnout navždy. V Krvavém dvoře se pohybuje i další osoba lidem dobře známá. Jedná se o Tar'azala. Podle nepodložených zpráv se jedná o dvorního mága a kdosi povídal, že v době zrady se snažel shánět co nejvíce moci aby mohl vytvořit nádobku zvanou phylactery a stát se Lichem. Modrostřeší se velmi rychle naučilo, že v otázce Krvavého dvora nestojí proti Pohromě, jakou všichni znají. Naopak. Mrtví jsou zde chytří a jak se zdá, nedokázali se zbavit svých rolí ani po své smrti. A tak můžeme z dálky pozorovat jak nemrtvá děvečka šouravým krokem jde pro vodu aby přeprala krví potřísněné a drápy potrhané prádlo. Stejně jako můžeme vidět fronty na zboží u pouličních krámků, které již nikdy do města nedorazí. 

Strážci dvojí moci se domnívají, že v okolí musí být něco co oslabuje moc nemrtvých a nebo způsobuje, že si sami sebe téměř plně uvědomují. Jak jinak by se dalo vysvětlit to, že nemrtví nedělají žádné výpady a celkově se chovají jako mrtví brouci.

Válka o krvavé polesíEditovat

9. den v měsíci Říjnu došla trpělivost s Pohromou všem národům obývajícím Mythii a začali s obléháním Krvavého polesí. Do operace se zapojily všechny národy ve snaze zbavit se nebezpečného protivníka, který si dovolovat a troufal čímdál víc. Velitelkou operace za stranu Modrostřeší, Kolonie a Stříbrné výpravy se stala Madam Xandria Vinifred Thall'anos. Zatímco na straně druhé sdružující Kaldorei, Seveřany, Hordu se chopila velení kněžka Elanna. Krvavé polesí bylo osvobozeno z drápů Pohromy a Morgen byl zabit. Více válečné deníky.

V síti Wikia

Náhodná Wiki