FANDOM

Lady Brianna Kinsley Editovat

Brian

Lady Brianna v Zamlžených Vrších, toho času ještě voják Kul Tirasu.

Mladá lidská žena velmi výbušné povahy, taktéž velmi zkušený voják a velmi zkušená námořnice. Podle jejího vyprávění se narodila v Bolarusu, hlavním městě Kul Tirasu a podstoupila tradiční výchovu šlechtické dívky. Avšak život dvorní dámy pro temperamentní ženu moc dívku moc nebyl a proto se přidala do Kul Tiraského námořnictva. Udělala rychlou karieru, ale její povaha a prořízlá pusa jí zařídily držkopád. Nakonec byla zatrest poslána na Erutijské souostroví, aby zjistila zda přehnané a šílené zprávy jsou pravdivé. K jejímu zděšení, byly.

Obrana Argetlisu Editovat

Jedno z prvních bojových nasazení Lady Brianny Kinsley byla obrana Argetlisu a vybudování zákopů. Právě zde se začala potkávat s budoucími přáteli a po vážném zranění Majora Strela, se začala starat prakticky o veškeré velení nad vojáky a přípravy obrany.

Zamlžené Vrchy Editovat

Po praktickém převzetí moci nad Zamlženými Vrchy a vyhnáním pirátů se stala hned druhou nejmocnější ženou v místní Kul Tiraské koloniální brigádě. Starala se o přípravu lodí a tak podobně. Stres a nervy si však vybraly svojí daň. Lady Brianna se pokusila o sebevraždu, kdy si vrazila meč do hlavy. Naštěstí díky elfskému umění léčitelství se jí podačilo jen tak tak zachránit. Z tohoto otřesného okamžiku si nesla jizvy. Briannin velký životní zvrat přišel v momentě kdy byla obviněna ze zrady Majorem Ronaldem a v celých Vrších se začalo bojovat o moc. Poté co Lord Tharen zavraždil Majora Ronalda se stala hned po kapitánovi nejvýše postavenou a měla nastarosti skoro celé město včetně armády. Mezi vojáky se říká že tento tlak nakonec nevydržela a vlivem několika selhání armády opustila řády vojáků navždy. Prý jí hrozilo v její domovině nebezpečí a odmítala se vrátit. Podle poslední zpráv se přidala k Argetliské akademii a byla součástí posádky lodi Odpadlice.

Smrt Editovat

Zemřela při boji proti démonovi. Oštěp vržený démonem se jí prohnal hlavou. Bude na ní navždy vzpomínáno.

V síti Wikia

Náhodná Wiki