FANDOM

CharakteristikaEditovat

Learmont final

Znak rodu Learmontů

Learmonti (také známí jako Klíč Západu) byli jedním z nejstarších a nejváženějších rodů v celé Arathijské vysočině. Jejich jméno bylo velmi spjato se jménem královské rodiny Trollbanů, jejichž věrnými vazaly byli. Pro Learmonty bylo tou nejvíce důležitou vlastností loajalita – není divu, vzhledem k faktu, že jako správci marky byly nuceni odolávat mnohým útokem a byli tedy pomyslným hrotem arathijského kopí. Jejich znakem byl černý klíč překřížený mečem na bílo-modrém poli. Poté, co Arathor padl, se odmítli vzdát a byli zcela vybiti, jejich sídlo vypáleno.

SídloEditovat

Jejich sídlem byla nejzápadnější farma, která byla opevněna tak, aby byla připravena na potencionální útok, avšak dokázala být v období míru, či obléhání plně soběstačná. Nyní jsou na jejím místě pouze rozvaliny.

Žijící členové roduEditovat

Hlavní větevEditovat

Lady Thara Rotwell (35 let) - mladší dcera Lorda Bethora. Ve svých 16 letech byla provdána za v tu dobu Rotwellského dědice, nyní pána ze Stínolesa, lorda Torhena Rotwella. Je matkou jeho tří dětí - sira Darena Rotwella, lady Aerin Rotwell a nejmladší dcery lady Aileen Rotwell. Je posledním žijícím potomkem Learmontů.

V síti Wikia

Náhodná Wiki