FANDOM

Soubor:Aliance.jpg

Lidé jsou houževnatou a silnou rasou ve světě Azeroth. Mnoho z nich žije ve Východním králoství. Založili sedm království, které se spojili ve Druhé válce proti Hordě. V dávné historii liidé na Northernu byli často nuceni pracovat jako otroci v Magnataurském království.Od Třetí války vede Stormwindské království lidstvo a je oporou celé Aliance.

Úvod Editovat

Lidé patří k nejmladším rasám v Azerothu a zároveň tvoří největší část jeho populace. Dožívají se podstatně méně než ostatní rasy, ale o to vícese snaží dosáhnout velkých úspěchů. Jejich agresivní a zvídavá povaha vede lidský národ k tomu, aby se stali aktivními a vlivnými ve světě. Takový byl případ před původní invazí orků, kteří přišli přes Temný portál. Lidská království trpěla ve všech třech válkách proti démonickým silám Plamenné legie. V prvních dvou válkách bojovali proti Hordě a ve třetí proti Pohromě. Mnoho lidí padlo ve Třetí válce. Zbývající lid, který přežil odvedla lady Jaina Proudmore se svou nejlepší kamarádkou Lynnë na kontinent známý jako Kalimdor. Lordaeron, jedno z nejkrásnějších měst, které kdy poznalo světlo světa padlo. Stalo se bojištěm lesních trollů, Pohromy, Opuštěných a dalších stvořeních. Ti, kteří v Lordaeronu zůstali bránili své osady před nebezpečím, které bylo všude kolem nich. Stormwind jako první pocítil vztek orků. I přes značnou převahu nepřátel se ubránili. Útokům však nebylo konec. Lidé si cení víry, cti a odvahy.

Základní informace Editovat

Věk Editovat

Dospělost Střední věk Stáří Požehnaný věk Maximum
20 35 60 85 130

Výška (m) Editovat

Průměr muže Průměr ženy
1,83 1,65

Váha (kg) Editovat

Muž Žena
73-127 55-110

V síti Wikia

Náhodná Wiki