FANDOM

Maják Editovat

Maják

"Ten kdož slouží na majáku se stává nejopuštěnějším člověkem na světě, ale stará se aby se někdo opuštěným nestal."

Maják v modrostřeší je starý. Postavili jej dřív než začaly připlouvat první lodě. Stejně jako všude jinde ve světě se majáky staví na zrádných místech pro námořníky. Varují lodě, že jeho směrem číhá pouze a pouze smrt. Na modrostřešském jakáku momentálně slouží Ozzy Born. Za normálních okolností by tento maják nebyl zvlášť vzrušujícím tématem, kdyby nepovzbuzoval fantazii básníků a různých romantiků. A tak můžeme slyšet Ozzyho jak od plic nadává, když mu tam různí mladí a beďary pokrytí romantici chodí psát své prvotiny. I když správce pracuje hlavně v noci, lze jej potkat i za dne, kdy by měl spát v Medovaru, se kterým sousedí. Je známo že maják je zásobovaný jak medovinou, tak i pivem. Avšak žádne pijácke zábavy se v majáku nekonají neboť Ozzy má rád samotu, jak se říka, "u pivečka v pokoji".

Vražda a řinčení řetězů Editovat

Mezi lidem se povídá, že na tomhle malém ostrůvku došlo k vraždě. Avšak když dojde na lámání chleba, všichni se křižují že nic neřekli. Ale šeptá se, že je čas slyšet řinčení řetězů. Co to znamená? Skrývá tento maják něco? Nebo se jen jedná o hospodské tlachy?

V síti Wikia

Náhodná Wiki