FANDOM

Již od počátků věků je toto místo známe tím, že se mu vyhýbá ruka zákona. Místo, kde kurvy, alkohol a zločin jsou na prvním místě. Maraudon se nachází severo-východně od Mythie.

I když Maraudon prospívá vysoce kvalitní půdou, moc farmářů zde nenajdete. Války mezi třemi pirátskými mocnostmi často odnášejí běžní lidé. Co se kulury a ras týče - každý je v Maraudonu vítán, avšak musí počítat, že nemusí prospět, což znamená jasná smrt.

Vůdci Maraudonu

Darkus Demortero

je jeden z pirátských vůdců na ostrově. Sídlí v Krvavém Přístavu ve svém proslulém nevěstinci, ve kterém si každý najde své chutě. Celkem vlastní dvě lodě. Jeho hlavní koráb kotví nedaleko nevěstince. Nosí jméno Pomstu. Krom ní taktéž vlastní loď Bludná Perla, na které velí Kapitán Sambrek Demortero, jeho mladší bratr. Povídá se, že Darkus se svým bratrem budují své vlastní sídlo, jelikož se nedávno zjistilo, že Darkus shromažďuje stavební suroviny které Sambrek převáží na prozatím neznámé místo.

Arleta Wray

je druhým vůdcem Maraudonu. Její moc je oproti Darkusovi mnohem větší. Přístaviště Krvavého Přístavu je plné bitevníků, které patří právě Arletě. Před touto flotilou stáhne ocas kde jaký pirát. Arletě taky patří nevalně známá hospoda u špinavého korbele, která má dvě pravidla - nekraď a zabíjej venku. Je to jedna z mála hospod, kam mohou všechny rasy. Od lidí až po nemrtvé.

John Kuliočko

je goblin pravého chamtivého řádu. Patří mu Iriwixovův Důl a mnohá část zlata a drahokamů spadají právě jemu. Bez pochyby je to nejbohatší muž na Marounodu. Patří mu i městečko Norodor, kam často jezdívá ochutnat svou sklizeň.

Temný Dvůr

Je potemnělím místem, kde se kdysi těžilo dřevo. Mnoho dřevorubců tehdy slýchávalo strašidelné hlasy. Z toho důvodu drtivá většina odešla za prací jinam. Někteří dokonce přísahali na všechen rum, že viděli ducha prohánět se po lese se smečkou psů. Dle povídaček od babek nad sklenkou vína se zdá, že místo bylo kdysi domovem Kaldorei, kteří byli vyvražděni do jednoho kvůli dřevu. Z nějakého důvodu jejich duše jsou uvězněné na onom místě. Mnoho mladíků posilněných alkoholem se vydalo na dobrodružnou cestu do lesa, ale nikdy se nevrátili. Proto se mu všichni vyhýbají..

Falkirk

Pokud nejste dobrodružného rázu či vyhledáváte klidný sedlácký život,tak pravě Falkirk je vaším útočištem. Falkirk je zdrojem potravy pro okolní města. Díky bohaté a úrodné půdě a sadům se zde rostlinám velmi daří. Díky tomu je chráněn třemi vůdci aby nebylo vykrádáno a nebylo zničeno. Ovšem že farmáři musí odnášet část výdělku mocné trojici jinak by jejich ochrana velice brzo skončila.

Norodor

je zdrojem radosti.spadá pod jednoho vůdce a to pod Johna Kuliočka. Je to vesnice s vinnými sady a chmelovým polem. Zde se právě rodí mnoho druhů vín, piv a dokonce rumu. Snad každý dům má své menčí pole a každý dům dokáže nabídnout jinačí druh alkoholu. Také se zde pořádají časté oslavy a soutěže o nejsilnější alkohol. Či nejemnější pro opačné pohlaví. Co se týče rumů, je zde hned několik druhů od Rybářově Smrti až po nohu kapitána Darkuse. Říká se, že prý do sudu spadla jeho dřevená noha, a proto je nyní rum tak tvrdý nebo, že by se jednalo jen o dobře namíchané suroviny? Vlastník několika násobné opilé medajle nechce svoje tajemství ani za laciné děvy vyměnit.

Krvavý přístav

je hlavním městem Maraudonu. Všechny rasy zde najdou zastoupení. Je také nejvíce nebezpečnějším místem na ostrově. Vraždy jsou tu často na denním pořádku a klasický zákon tu v podstatě neexistuje. Zákony hlavního města určuje mocná trojice, které se obává každý pirát a zlodějíček. V Maraudonu jsou časté trhy s otroky, kurvami nebo vzácnými předměty. Oblibou je zde takzvaný “inkognito černý trh”. Kupec nemusí být znám často pošle za sebe náhradu a peněžnou hodnotu. Mnohdy ač se to nezdá, je šlechta z jinačích ostrovů zapletená do těchto obchodů.

Ornyho Maják

Je přístavní vesnice živící se rybolovem. Nad vesnicí se tyčí obrovský maják se zlatou střechou. Proslýchá se, že ji nechala pozlatit vůdcovská trojice. Ůčel vesnice je navigovat lodě a zásobovat krvavý přístav rybama. Dalším důležitým faktorem je lov perel. Osoby, které jsou lovem pověřeny se zabývají převážně lovem v hloubkách a také na místech, kde je mnoho žraloků, jen pro potěšení Arlety Wray.

Iriwixovův Důl

je město pod Johnem Kuliočkem. Město leží hned u dolů. Město je bohaté naleziště železa a drahých kovů či drahokamů. Díky těmto vzácným nerostům město prosperuje. I když těžká práce je zde denním chlebem, mnoho zdejších bydlí v lepším obydlí. Doly jsou pečlivě střežené a hlídané, aby nikdo neukradl ani jediný drahokam. Při zjištění krádeže nemá John Kuliočko slitování. Nebylo by to poprvé, co nechal utopit kde jakého dělníka.

Hory Rouda Očička

je osídleno převážně seveřany. Ač čelí mnohdy poytčkám své uzemí si drží hlavně díky produkci hordské modivny která je poslední dobou dosti žádaná v krvavém přístavu. Městečko také je zajímavé tím že seveřanky jsou jedni z nejhezčích žen.

V síti Wikia

Náhodná Wiki