FANDOM

Mense Tenebris
Popravčí
220px
Věk Neznámý
Úmrtí 11. Červenec 34
Mythia, Stará farma

Popis Editovat

Jeho tělo vypadalo naprosto jinak, než za živa. Měl zářivě žluté oči, bledou pleť a na tváři mu pomalu opadávala kůže a místy mu čouhali kosti. Jediné, co se zachovalo byly jeho vlasy - černé, dlouhé.

Charakteristika Editovat

Jako nemrtvý už nebyl tak milý, přátelský a statečný. Byl spíše agresivní jako každý jiný válečník Rytíře Smrti Arthase. Teprve až potom, co se pouto mezi ním a Arthasem rozpustilo, tak přestal být moc agresivní.

Minulost (včetně Mythie) Editovat

Byl oživen na hřbitově v Brillu chvilku po pádu Lordaeronu posluhovači Arthase a sloužil mu dokud se mezi nimi nerozpadlo pouto. Na vlastní oči viděl, jak Arthas zabil Uthera. Byl i u oživení Kel'Thuzada, u vyvolání Lorda Archimonda a u dalších akcí. Pouto mezi Arthasem a Mensem upadlo, když Arthas odplul do Northrendu k ledovému trůnu a Mense zůstal nešťastnou náhodou v Lordaeronu. Několik let putoval morovými zeměmi a zakopával mrtvé. Jednoho dne se nalodil na obchodní lidskou loď, kde se schoval do sudu. Plula směrem na sever a po pár dnech žel ztroskotala. Sud doplul až na břeh Mythie, kde se Mense přidal ke stokařům. Vyfasoval zbroj a stal se strážcem. Později byl "povýšen" na velitele hlídky.

Po dlouhé době se stokaři rozhodli, že odejdou z města a přidají se k Opuštěným, kteří dosud jsou ve Worg'Taru. Tam se z nemrtváčka Mense stal Popravčí a po Kostiho odjezdu se stal dočasným velitelem nemrtvých. Nebylo to jednoduché, protože Horda neměla Opuštěné v oblibě a spojenectví jim bylo zřejmě ukradené.

Mense byl jednou vyhoštěn společně s apatykařem Nekronusem a Andranulphem, ale po nějaké době se mohli vrátit. V té době už tam byl Kosti společně s velvyslankyní z Podměstí (Undercity). Dlouhou dobu Mense nic nepodnikal a jen strážil žalář ve Worg'Taru. Jednoho dne se vydal na místo staré farmy, kde potkal pár civilistů, Darnaka a Rytíře Rudolpha Arnotta se kterým se v podstatě neměl rád.

Neměl na výběr a tak ho vyzval na čestný duel ve kterém žel prohrál. Druhý den se konalo v Modrostřeší poslední rozloučení a pak byl pohřben.

Odpočívej v pokoji, Mense.

V síti Wikia

Náhodná Wiki