FANDOM

Meredith de Aldesberg
Mágyně na volné noze
220px
Věk 23
Úmrtí Ještě ne
Potomci Bezdětná
Rod de Aldesberg

Popis Editovat

Relativně vysoká, výrazně rezavé dlouhé vlasy, hnědé oči, vysoký rovný nos, tvář ostřejších rysů a poněkud zvláštní uši zlehka do špičata. Ačkoliv jí je třiadvacet tak vybledlá tvář říká spíše sedmadvacet. Těmito slovy by se dala v krátkosti shrnout její podoba.

Poslední dobou je vídána spíše s pohledem plným nezájmu, otrávenosti a zahořklosti z celého světa. Velmi často je vídána ve zbroji a vidět jí bez ní je malý unikát. Málokdy je na její tváři vidět úsměv, to už musí být. Často se obléká do tmavých a střídmých barev ale sem tam je viděna i ve světlém a divočejším ošacení. Její nejčastější barvy jsou hnědá, zlatá a modrá. Lze si všimnout že její ruce zdobí tetování.

Soubor:Meruna.jpg

Charakteristika Editovat

Moc se s věcmi nepáře, některým přijde i zbytečně moc tvrdá, vše kryla slovy že jednou je seržantka milice tak musí být i přísná ale je to dost horká hlava a jak známo párkrát na to i doplatila.

Není žádným velkým tajemstvím že jí pozice seržanta připravovala velmi perné chvilky, občas se hovoří i o tom že jí brzy přeskočí či snad někomu ublíží. I přes to všechno se dál drží na uzdě, ti co jí znají lépe by řekl že jí spíš rupnou nervy a někoho pořádně seřve. Ačkoliv si lze všimnout že poslední dobou je výrazně klidnější. Všímavější jistě zpozorovali že je tomu tak od doby co se nemusí starat kromě cechu taktéž o milici.

Její zahořklost a nesnášenlivost z Modrostřeší se velmi prohloubila v momentě kdy byla zatčena a veřejně nenáviděna za užití felu kdy v boji zachránila život někomu jinému. S vědomím toho co pro město všechno kdysi udělala začala neskrývaně velmi pochybovat o tom jestli má vůbec smysl město jako takové chránit.

"Bez všech těch nevděčných zmetků a pokrytců by světu bylo lépe. Tváří se jako kamarádíčkové s dýkou za zády, ale jestli něco upřímě umím, tak je to nenávidět tyhle hajzly. Klidně bych stáhla celou milici, mágy a církev a nahnala bych ty šupáky do první linnie, klidně ať okusí co pro ně děláme. Je to jen nevděčná špína, kopa prohnilých, prašivých a podělaných zrádců, nic jiného. A takové tady vážně nepotřebujeme, jako krmení pro meče nepřítele budou lepší a mnohem, mnohem prospěšnější. Na moje slova ještě dojde, uvidíte. A proč to říkám? Protože jsem mnohokrát zažila jejich nevděk, ničeho si neváží."Meredith de Aldesberg o občanech Modrostřeší

Soubor:2Mere.jpg

Minulost Editovat

Narozena v Gilneasu jako starší ze dvou sester užívala svého života na okraji společnosti, měla svůj klid, vše pro ní mělo svůj řád pak ale přišel zlomový okamžik. Nikdy se pořádně nevyjádřila k otázce jak a proč se dostala z Gilenasu ale jedndoho dne se jednoduše i s částí rodiny ocitla na lodi mířící na Mythii.

Součastnost Editovat

Po svém odstoupení z pozice vedoucího cechu mágů není známo čím přesně se zabývá ale proslýchá se že někoho usilovně hledá.

V síti Wikia

Náhodná Wiki