FANDOM

Plátové zbroje u taurenů od Muka Editovat

Protože jsem nedávno vedl diskusi s jedním hráčem na toto téma tak bych to rád zveřejnil třeba pro budoucí RPery, kteří se budou chtít pustit do této rasy. Protože někteří ji mohou RPit špatně a to může vést k pokaženému RP jiných hráčů.

Nebudu to rozepisovat. Od toho máme wiki a tak dále ale obecně. 

Maxresdefault5

Tauři jsou velmi moudrá a prastará rasa. Traduje se, že jsou tu možná stejně dlouho jako trolové. (né-li ještě déle).  Jsou velmi úzce spjatí s přírodou. Nemají rádi když se jí ubližuje a chrání jí. Proto se snaží žít tak aby jí byli co nejméně na 

škodu. Cokoliv co uloví spotřebují naprosto maximálně, že kolikrát ani ty kosti nezbudou. I když na to nevypadají tak bývají (až na vyjímky) velice klidní a zachovávají chladou hlavu. Pokud je ale doženete k tomu aby měli důvod na vás být naštvaní, máte se na co těšit. Tauři jsou totiž známí jako opravdu skvělí bojovníci a jejich války nikdy netrvají dlouho.

Teď něco k tomu proč se zde rozepisuji. Někteří hráči se je snaží navlékat do plátové zbroje.  To je podle mne velká chyba. Tauři nemají potřebu se oblékat do plátové zbroje z pár prostých důvodů.

1. Raději použijí něco co mohou lépe zužitkovat. Takže například uloví nějaké zvíře, které poslouží jak k ošacení, tak jako potrava a možná ještě jako něco jiného.  2. Jejich kůže je opravdu tvrdá a vzhledem k jejich odolnosti jim tedy stačí nositi pouho pouhou koženou zbroj. 3. Plátová zbroj by jim překázela v jejich způsobu boje. Omezovala by je v pohybu na který jsou zvyknutí. 

To, že se někde na "ofíku" vyskytne pár NPC v plátovce, ještě neznamená, že je tomu tak i v RP. Pokud se podíváme pořádně tak už od Warcraftů a různých knih se koukáme na taury jako na velké bytosti, které jsou ověšené kostma, korálama, oděni buď v kožené zbroji nebo bez zbroje uplně. Fungují prostě něco jako barbaři u vikingů nebo jako berserker u trollů. (jen přirovnání co se oděvu týče).

Jistě, nikdo neříká, že malé kousky plátů nosit nemohou. Například na choulostivé oblasti těla. Nebo jako nátepníky. Nebo jako opasek. Nebo nějaké jiné chrániče. Ale nikdy na sebe prostě nenavléknou celou plátovou zbroj. Nikdy. Mohou svou zbroj obohacovat o prvky šupinové zbroje ale plátová zbroj je u nich vyloučená.

Čistě z RP pohledu například člověka co má bojovat s taurenem. Už jenom ten samotný fakt, že člověk by měl bojovat s taurenem je docela nevýhodný pro člověka. Ale pokud je šikovný, může z toho vyváznout jako vítěz. No jenže co uděláte když na vás vyjde taur ve full plátu, se štítem nebo obří zbraní? To je jako když na bojiště v 1. světové poprvé vjel tank.

Je to zaprve OP, s prominutím, jak svině a za druhé je to nefér pro oponenty. Jak už jsem psal tak taur je velice odolný a má výdrž jako žádná jiná hratelná rasa. Navlékněte na něj ještě pláty a dejte mu štít a je z něj mobilní hradba.

Byl tu i názor "paladinové taky nosej zbroje a taur může bejt paladin..." Ano paladinové nosí zbroje. Ale musíte si uvědomit, že nejsou paladinové ale Sunwalkeři. To je čistě jejich vlastní cesta po stopách An'she (slunce) a s odíváním to nemá vůbec nic společné. A taky hlavně to, že to přidali až někde na Pandárii nebo WoD. Nevím. Ofik nehraji. 

To by bylo nejspíš vše. Samozřejmě je to jen můj názor co se odívání taurů týče. Mám tuto rasu velmi rád a proto se cítím tímto tématem dotknut a měl jsem nutnou potřebu vyjádřit se. Děkuji těm co dočetli a doufám, že se rozjede slušná konverzace a né nějaké stupidní připomínky jako u většiny topiců na tomto fóru.

Awak ish.

V síti Wikia

Náhodná Wiki