FANDOM

Názor na trpaslíky by Muk Editovat

A když už jsem se vyjádřil k těm taurenům, rád bych se vyjádřil i k trpaslíkům.

Je to jen taková malá tečka nic velkého. Vesměs je RPí všichni dobře až na maličkost. Téměř všichni z nich dělají vochlasty a hulváty co nesnáší elfy. Trpaslíci nemají žádnou přirozenou zášť vůči elfům ani jiné rase. Vše je založeno na nepřátelství a činech, které se mezi nimi odehrají. 

Za další onen přízvuk. "Tož, Kurde, Ciwe a tak dále". Vezměme v potaz, že trpaslíci nejsou lidé, kteří mohou mít tento přízvuk. Trpaslíci mají svůj ojedinělý přízvuk, který se míší s Trpasličtinou a obecným jazykem.(Pokud nějaký trpaslík dlouho žil mezi lidmi, kteří mluví tímto přízvukem tak to chápu) Officiálně mají skotský přízvuk. Ale to vše je obsáhlé v trpasličtině. Když pak mluví, mají trpasličí přízvuk. Né přízvuk podnapilého Moravsko-Slezského spoluobčana. 

Dal jsem si práci sepsat trpasličí slovník, který se skládá ze slov vzatých z ofc. WoW wiki a ze slov, které hráči vidí ve hře když se baví trpaslíci ve svém jazyce. Tak kdyby měl nějaký trpaslík zájem, rád mu věnuji kopii.

Také sem si dovolil na naší wiki doplnit jejich kolonku. Byla prázdná a mě to trošku mrzelo. Kdyby kdokoliv měl potřebu opravit text, který jsem tam sepsal, jen do toho.

V síti Wikia

Náhodná Wiki