FANDOM

Charakteristika

Ozzy Born, prezívaný taktiež len "Oz", je správca majáku, ktorý neni moc spoločenský. Jeho vek podla oka človeka, sa pohybuje v okruhu tridsiatky. Je to chlap, samozrejme, vysoký 170 centimetrov, tak akurát na pravačku i na kop na solár.Vlasy má blonďavé a špinavé, niekedy čisté, dosahujú dlžku po ramená. Má i bradku, ktoré je taktiež sem tam špinavá. Najviac špinavé sú jeho ruky, drsné a niekedy od oleja, teda mastné. Pre všetky prípady si nosí u seba väčšiu brašnu kde nosi klúče(francúzák), kladivka, šróby, klince a podobné náčinie na rýchlu opravu majáku, či čokolvek iného. Dá sa povedať, že je inžinier. Jeho oči sú modré, jasne modré a pod nimi má kruhy, či už od nedostatku spánku či priveľa alkoholu je neznáme. Postava je tvaru kopca, teda široká, "vysoká" avšak po rovine je pivné brucho a silné nohy, ako aj ruky.

TSMMEdM.jpg

Ozzy na vrchu majáku zaistujíc bezpečie lodí v noci.

Život

Krásny, prekrásny Ozzy sa narodil v tom chabom Stormwinde a okolií, prežil si všetky tie hovädiny ako vojny, utoky, imigrantov, protestantov, sviatok hádzaním kameňom, pri ktorom zomrela Wrynnová a dalšie kravinky. Pritom ho do 15 vychovávala matka s otcom. Potom nie. Lebo prišli orkovia a dalšie vojny a podobné zbytočnosti. On si zatial žil v kľudu s trpaslíkmi, kde sa cítil odcúdzený ale učil sa inžienierstvo, keďže sa zdalo, že nič okrem toho a kovariny nevedia. Keď sa dobilo mesto, vrátil sa, avšak prišli další imigranti z iných planét, kontinentov a svetadielov či ostrovov. Tak sa rozhodol vypadnúť. A to len tak na Mythiu, kde sa zdalo byť lepšie, lebo v Stormwindu bolo plno.  Po príchode na mythií sa zamiloval. Bola to žena jeho snov. Vyššia než on ale to neola nevýhoda. bola krásna, celá žiarila, hlavu mala v oblakoch. Bolo to ako keby on bol loď a ona maják... Lenže tu je problém. On sice neni loď ale ona je maják... vlastne je to ON. Tak sa rozhodol že ju aj tak získá a skúsil štastie na miesto spráavca majáku, vyhral a na Mythií je už rok a stará sa o svoju lásku. Jeho oblúbeným miestom je Medovar a maják. Niekedy sa odváži i do krčmy hore, ale zriedka a to len, ak má isť k starostovi. Je to ten nenápadný hrdina, ktorý stráži život tých pri mori pred loďmi.

V síti Wikia

Náhodná Wiki