FANDOM

Pánvička a Palcát je klasickou ukázkou lidského podnikavého ducha. Je to rodiná kovářská firma, která podniká ve městě Modrostřeší. Pánvička a Palcát není zrovna nejkvalitnějším místem, kde můžete nakoupit vybavení, ale je hlavně jedinným místem kde můžete kupovat vybavení a to je důležitý bod PaP podnikatelské strategie.
Soubor:Pap.jpg

Sortiment Editovat

Pánvička a Palcát se specializuje na to, co na Mythii použijete nejčastěji. Pokud jste tipovali hrnek, tak se pletete. Podle oficiálních propočtů PaP je během dne meč použit v průměru 5789 krát, zatímco z hrnečku se napijí obyvatelé města pouze 5458 krát. PaP se tedy specializuje na výzbroj a výstroj všeho druhu. Nejčastěji prodávají zbraně pro všechny věkové kategorie a pohlaví na tržnici v obchodní čtvrti.

Obvinění z nesportovního chování Editovat

PaP čelí co rok obvinění z nesportovního chování. Je to stejně téměř tak jisté jako že přijde zima. Pravidelnost těchto obvinění je dána agresivní obchodní politikou. Jak bylo řečeno PaP považuje za důležité aby byli jedinným místem kde můžete vybavení koupit. A tak se stává že jednou do roka se nechají unést, a při profesní výměně názorů mezi nezávislými kováři často dojde na zkoušení i vlastních výrobků. Ani časté prohry se svým vlastním vybavením nepřesvědčily Pánvičku a Palcát dělat kvalitnější vybavení. Avšak je to levné, je toho hodně. Kdo by si potom stěžoval.

V síti Wikia

Náhodná Wiki