FANDOM

Začátek pokorčilé pyromancie spočívá ve vylepšení ohnivé koule.

Ta jsou dvojího typu. Můžete se snažit posílit její sílu dopadu, a to tím, že kouli co nejvíce stlačíte a vrhnete co největší silou. Tato kouzla jsou účinná na jeden cíl, a dobře se s nimi zasahují i cíle, které se pohybují.

Druhá cesta je posílení síly samotné exploze zvětšením koule, maximalizováním množství ohně, který je na ní využit. Tyto velké koule sice neletí tak rychle a není tak snadné s nimi trefit obzvláště pohybující se cíl, ale na druhou stranu jsou efektivní i vůči menším skupinkám cílů.

Pokročilá pyromancie pokračuje u aplikace ohně na povrchy.

Trochu zde využijeme trénink z telekineze a vytvoříme na určitém místě "polštář" z arkány.

Tento polštář pak přeměňte na plameny správným zaklínadlem, podobně, jako při tvorbě plamene pro ohnivou kouli. Toto kouzlo nazýváme ohnivou zdí, alespoň pokud je dostatečně rozsáhlé, aby si označení zeď zasloužilo. Snažte se vytvářet ohnivé zdi různých délek a zakřivení.

Jde o relativně únavné, ale účinné kouzlo, jak si na příklad někoho udržet po určitou dobu od těla, nebo jak způsobit chaos ve formaci nepřítele.

Pokud již ovládáte ohnivou zeď, můžete přejít na další, obdobné kouzlo, ohnivý jazyk.

Jazyky se chovají stejně jako zdi, avšak na rozdíl od zdí zapalují zasažené prostory na mnohem kratší dobu (pokud nejsou samy hořlavé). Na druhou stranu, s ohnivým jazykem lze pohybovat. Ohnivý jazyk se obvykle vysílá z místa před nohami sesilatele. Účinky ohnivých jazyků jsou také mnohem častěji používány spíše na menší a nebo pohybující se cíle, zatímco ohnivé zdi slouží spíše na větší cíle a nebo na cíle stacionární či neschopné zeď v dané chvíli někudy obejít.

Velmi mocné ohnivé kouzlo, které považujeme za vrchol pokročilé pyromancie, je pak takzvaný tekutý oheň.

Ten se sesílá jako ohnivá koule, avšak místo toho, abyste ji vrhli přímo, ji můžete vrhnout i obloukem.

Efekt tekutého ohně je v jeho rozlití se po cíli, ne v samotné síle nárazu nebo výbuchu kouzla, jako je tomu u standartních ohnivých koulí. Místo toho, aby koule explodovala po dopadu, manipulujte s ní jako s ohnivým jazykem, nechte ji volnou cestu při rozlévání se a podle potřeby arkánu směřujte.

Při správném provedení dokáže být tekutý oheň obzvláště účinný proti nositelům zbrojí a štítů.

Pro Modrostřešský Cech mágů sepsal Arcimág Aderin Istar

V síti Wikia

Náhodná Wiki