FANDOM

Posvátný Háj (Noční elfové) Editovat

Tumblr static 532yp5x6d4gs40c0wkc8gkoks

Nastoupená armáda sentinelek připravených k boji.

Po mnoho let bylo na ostrovu Mythia jedno nadmíru živé místo překypující energií. Vše zde oproti zbytku ostrova nespoutaně rostlo. Navzdory úrodné půdě však místo nebylo nikdy osídleno. Dle slov osadníků bylo místo domovem mnoha duchů, přátelských i škodolibých. 

Čas plynul a nově vzniklé město se od údolí stále drželo dál. Jednoho dne se však druidové, díky pravidelnému hlášení od Aliance, které jsou součástí, o anomálii dozvěděli. Jelikož je Mythie na výhodné pozici, zanedlouho k ostrovu plula osamocená elfská loď.

Nejdříve se jednalo o průzkumnou misi. Zdá se však, že elfové nalezli v Háji něco, co je nadmíru znepokojilo. Říká se, že zamračené pohledy druidů byly ještě zamračenější a vznešené pohledy elfek ještě chladnější. Chvíli poté, co byla uzavřena dohoda mezi městem a Aliancí, bylo území Háje prohlášeno za výsostné území Darnassusu, podléhající výhradně pod velení Kaldorei. Je to zhruba tři roky, co započalo opevňování údolí a výstavba strážných věží. 

Znepokojení na straně lidí bylo na místě. Přesto, že elfové byli dobří a pevní, leč poněkud odtažití, spojenci, docházelo v poslední době k více a více se projevující nervozitě. Mračivé pohledy se vrací a brány Háje se otevírají čím dál méně. Dokonce se vyskytují i drby o tom, že armáda strážkyň někoho velmi usilovně hledá. K tomu se navíc za hranice Háje dostaly zvěsti o tom, že frakce není tak celistvá, jak se zdá.

Po letech soužítí se vztahy již udobřili, Modrostřeší a Háj žijou bok po boku, jako bratr s bratrem.

Složky posvátného háje Editovat

Druidé Editovat

Night.Elf.full.472107

Druidé se starají převážně rovnováhu v přírodě. Rovnováha ale znamená život smrt. Nepleťte si je s aktivisty Greenpeace.

Lore: Arcidruid Orthilas vedl původní skupinku druidů, tvořenou především veterány ze Třetí války, při osidlování Háje. Právě díky jejich zásahu se z nespoutaného Háje stalo místo vhodné k životu. Dle slov veřejnosti mají druidové tajemství, které odmítají říci i svým druhům. Podezření se umocnilo v době, kdy započalo chřadnutí Háje a arcidruid se bez jediného slova odebral ke spánku do spletitého podzemí pod údolím. Momentální vůdce je jeden ze starších druidů, Melithar.

Hodnosti

  • Novic - Novic, později Thero'shan. Ti, jež povýší na Thero'shana získávají možnost učit se užší komunikaci s aspektem. Thero by již měl mít přehled o tom, jakou cestou se vydá (Více informací ve hře). Pokud druid poruší příslib, který dal aspektovi, v lepším případě mu odebere svoji moc a dále s nim již nenaváže spojení.
  • Shan'do - Rozdělení na nižší a vyšší. Nižší je ten, kdo úspěšně ukončil studium (neboli získal důvěru duchů, kteří mu propůjčili svoji moc), Vyšší je logicky starý druid, naučen věky cvičení a znalostmi, které dál předává mladším.
  • Veledruid - Označení pro současného zástupce arcidruida, v podstatě velitel subfrakce. Momentálně se jedná o hráče - Melithar
  • Arcidruid – Admin pozice, původní velitel výpravy, nyní ve spánku a k nenalezení. 

Kněžky Elune Editovat

Wowa3804U4f81144Q

Kněžky nejsou vždy o lásce a pochopení. Někdy dělají hrozivé věci ve jméně svých bohů.

Lore: Nikdo si není příliš jist, proč kněžky pluly také. O to větší tajemství je jejich nepřirozená zdrženlivost. Tichými a nenápadnými činy se v malém počtu starají o duchovní chod Háje. Avšak jejich velitelka, velekněžka Andelora Starseeker, je poslední dobou čím dál častěji vídána s mapou ostrova. Podezřelé je na tom to, že její studený pohled se upírá na nezmapovanou část ostrova, na část kterou pokrývá jen moře...

Armáda sentinelek Editovat

Lore: Třináctý oddíl první setniny sedmé armády Strážkyň, s označením Dcery Noční Bojovnice. Vedené velitelkou Lashanou Starglory armáda velmi rychle opevnila celé údolí, přesně dle rozkazů generálky. Původní členky oddílu prý pocházejí z Feralasu a většina vyšších šarží poměrně otevřeně, s odchodem arcidruida, dává najevo čím dál větší nespokojenost s jejich postavením v nynější společnosti. Udržují velmi dobré vztahy s armádou Modrostřeší a většina dohod je uzavřena právě díky sentinelkám.

Vztahy s ostatními Editovat

Modrostřeší: Jediní praví spojenci. Melithar společně s Caernelií dokázali vztahy upevnit a obě frakce si navzájem důvěřují. E 

"Aliance. Je to zvláštní, patřit do něčeho většího. Jsme rozdílní. Jiní. Přesto... pevně věřím, že vstoupení do Aliance chyba nebyla." -  Zbrojířka Laremi

Seveřané: Aktuální situace po uzavření obranného paktu je stabilní, prozatimní vůdkyně Regileif je elfy respektována, ačkoliv od ostatních seveřanů je zatím držen menší odstup.

"Lidé. Ukazují zuby. Je to úsměvné. Jako děti, které si myslí, že jejich život byl těžký." - Talran.

Horda: Po dobách míru přišla i doba ostrých časů. Poté co došlo k útoku na jednotky kaldorei se vztahy vyostřili a málem vypukla válka. Aktuálně jsou vztahy urovnané ovšem kaldorei už zřejmě nenabudou přechozí důvěry.

"V dobách temna se i z nepřátel stanou spojenci, jenom tak porazíme společného nepřítele" - Veledruid Melithar Rageclaw

"Dlouhý Lov nikdy neskončil. Bojovnice Měsíce neodpouští." - Velitelka Lashana Starglory, při prvním testu vrhače ostří.
"Za smrt Cenaria budou krvácet. Strhneme nebe, roztrhneme zemi, samotný ostrov pomůže zbavit se nečistot života!" - Neznámý novic.

Spolky banditů: Oddělené území a jiné zájmy. Možná občas OS vypomohou, ale jinak se jedná o chování: Nehas, co tě nepálí. Temní mágové: V podstatě to samé. Neřeší je, mají vlastní starosti. A mágové si jich kupodivu také nevšímají. Nemrtvá vesnička: Vztah nepřátelský. Občas jsou posílány malé oddíly na různé mise do lesa obklopujícího vesničku. Co přesně tam dělají je většině neznámé. Gnolové: Háj si jich také víceméně nijak nevšímá.  Vrykulové: V případě nájezdu ochota pomoci, ale jelikož nájezdy na Háj jsou poměrně obtížné, nijak vážně je prozatím neřeší.

Důležité osobnosti Háje Editovat

Veledruid Melithar Rageclaw: Staromladý druid z Ashenvale který dorazil už mezi prvními kaldorei, je znám svou občas neklidnou povahou a rádoby humornými vtípky. Často popichuje své bratry a sestry, ovšem když dojde na boj dokáže být schopným a obratným velitelem. Je momentálně nejvyšším druidem v Posvátném Háji. Také je znám svým pro Alliančním postojem, který někteří z jeho soukmenovců občas odsuzují. Nedávno byl zvolen do čela Mythijských kaldorei obyvateli Háje. Spadají pod něj veškeré složky. Aktuálně se nachází ve Smaragdovém snu a jeho úlohu přebírá Sylade s vyšším druidem Allandorem. 

Kapitánka Sylade Starrunner: Jedna z mladších důstojnic. velitelka strážkyň a obranny Posvátného Háje, veškeré vojenské operace mimo území Háje. Pokud je Háj v ohrožení nebo se jedná o společného nepřítele Mythie, je taková situace na bedrech kapitánky a má výsostné právo rozhodovat. 

Poručice Halidrel Shadowstrike: Pravá ruka kapitánky, narozdíl od Sylade se nebojí špinavé práce a také je pro nepřítele ta "zlá a krutá elfka". Zastánkyně sloganu - Mrtvý ork, dobrý ork. Pro ránu nechodí daleko. Ovšem díky jejímu vojenskému přehledu občas usměrňuje kroky své nadřízené, v Háji respektována. Mimo to je kapitánkou kaldoreiské průzkumné lodi. 

Seržantka Lylandris Starsong: Stará se hlavně o to co umí to jest armáda. Krutá, tvrdá a disciplinovaná válečnice. "Zelený" mozek, který se v podstatě stará o celou armádu. 

Veledruid Talran: Mrzout a remcal, bývalý vůdce druidů. Neschopný velitel, který sice svá rozhodnutí myslí dobře, provedení je však už horší. Poté co jej dohnala jeho zakázaná proměna, byl svými druhy nechtěně zabit. 

Elynna: Veselá a děsivá dryáda. Hodně často se zdá zasněná a úplně mimo, občas však nenápadně naznačí, že jí chybí ostatní dryády a že by to ráda změnila.  

Zbrojířka Laremi: Neskutečně šikovná a stará elfka. Jako jediná na ostrově ovládá taje kování zvláštních čepelí elfů, což znamená, že má v Háji výsostné postavení. Ačkoliv mezi její specializaci patří zbraně, poradí si i s jakoukoliv běžnou zbrojí či okrasným kováním. Není tajemstvím, že pase po tajemství kování z měsíčního stříbra. 

Lashana "Deadeye" Starglory:  Bývalá velitelka. Jednooká válečnice neurčitého věku, veteránka z války v Silithusu. Respektována po celém ostrově jako obávaná, leč poněkud zbrklá válečnice. Známá svým tvrdým feminismem, snahou o diplomacii, proaliančním myšlením a láskou pro drahé doutníky a luxus. Momentálně se nachází mezi lidmi v Modrostřeší. Vypráví se, že rezignovala velení bez nějakých udaných důvodů. 

Sael'hai Beth'Amara Kil-Mordir, Kopí Měsíce: Podivná elfka. Byla zadržena téměř okamžitě po příchodu elfů do Háje. V nedávné době zmizela a je po ní vyhlášeno ustavičné pátrání. Vedení o ní mlčí nebo se nevyjadřuje zrovna přívětivě. Nikdy však neřeknou, proč byla vlastně zatčená nebo kdo to vlastně je. --- Momentálně byla konečně polapena a vyslechnuta   

Aktivní hráči na serveru: Editovat

  • Melithar - Vůdce kaldorei
  • Elanna - zástupce velekněžky - neaktivní
  •  Sylade -velitelka strážkyň
  •  Valancaetar - strážce
  •  Allandor - druid
  •  Naerir - vyšší druid
  •  Yvis - druid
  •  Aellir - vyšší druid

V síti Wikia

Náhodná Wiki