FANDOM

Komunikace skrze myšlenky / myšlenkový rozhovor Editovat

Nejedná se o nijak náročnou věc, vlastně je téměř triviální. Psychomancer vyšle svou myšlenku v podobě slov někomu druhému, který uslyší hlas psychomancera v hlavě a je schopný odpovědět jen tím, že sám pomyslí na několik slov.

Jedná se opravdu jen o komunikaci, psychomancer není nijak omezek, znehybněn... U tohoto procesu ale nepřipadá v úvahu, že by psychomancer nějak četl myšlenky a podobné věci. Je to jen čistá komunikace a nic jiného.

Je možné komunikovat i s několika osobami najednou, tedy spíše jen psychomancer může svá slova vyslat několika hlavám, ale otázkou je, na kolik všechny hlavy porozumí. Ucelená konverzace třech osob je téměř nemožná, nejsou-li min. dva ze tří psychomanceří. Psychomancer navíc může pozměnit svůj hlas a na výběr má větší škálu změn, než kdyby mluvil normálně.

Myšlenkový útok Editovat

U těchto rp soubojů je nejspíše vždy důležité se dobře dohodnout se soupeřem, který může klást nějaký odpor těmto útokům. Vesměs se ale bude jedna jen o ostatní magicky nadané osoby.

Výjimečně to může být paladin, kněz, druid nebo šaman. Takový útok se projeví silnou bolestí hlavy, která je zprvu slabá, ale rychle se zhoršuje. Poté může dojít ke krvácení z nosu, uší,... Může dojít i na rpk, ale to vyžaduje velice usilovné a především dlouhé snažení psychomancera, kdy proces může trvat až deset minut. Před úplnou smrtí se mozek nejprve nenávratně poškozuje a teprve poté dochází k umrtí.

Čím déle tento útok psychomancer provádí, tím více se na něj musí soustředit, neboť mysl protivníka se mu přirozeně přizpůsobuje a snaží se bránit. Během tohoto soustředění je psychomancer více a více omezován v pohybu, pakliže se snaží protivníka zabít, nedokáže se téměř soustředit na nic jiného.

Okolí vnímá jen částečně svými přirozenými smysly a jen velmi částečně svými myšlenkami.

Vnuknutí pocitu Editovat

Psychomancer může ostatní vnuknout nějaký pocit. Nejčastěji se třeba může jednat o pocit strachu. Psychomancer ale nikdy nerozhoduje o tom, z čeho protivník strach bude mít. Tento pocit může psychomancer vnuknout nepříteli během nepříliš dlouhého okamžiku.

Poté záleží na tom, z čeho má zasažená osoba strach. Dejme tomu má veliký strach z pavouků a ve chvíli, kdy má pocit strachu vnuknutý úplně, může někde záhlednout velkého pavouka, což jí dokonale vyděsí.

Někdo může mít strach ze svého nadřízeného, takže začne mít strach z toho, že svůj osledně zadaný úkol v práci zcela pokazil a bude mít s nadřízený problém. Pokud se najde osoba, která bude tvrdit, že se nebojí ničeho, tak to bude mít nejhorší... protože jí bude vnuknut strach a ona nebude vědět z čeho - tedy se může začít bát na chvíli úplně všeho. Otázkou pak ale je, jaký efekt to bude mít.

Někoho strach může jen vyburcovat k větším, i když unáhleným, výkonům.

Ovládání myšlenek, jeji vytváření, atp... Editovat

V první řadě zmíním, že nebude existovat nic jako možnost někomu nacpat do hlavy myšlenku, že musí jít a někoho zabít...

Nejčastěji nebudeme hovořit o vytváření myšlenek, ale spíše o jejich upravování. Pokud jde o ovládání, je možné jen do určité míry a nikdy nevíte, jak se k tomu váš nepřítel bude stavět a jak se kvůli tomu zachová. Nejlépe se takto s myšlenkami pracuje ve chvíli, kdy není nepřítel při vědomí, nýbrž spí, nejlépe opilý nebo pod sedativy, nebo když je omráčený.

Psychomancer se při tomto procesu musí nesmírně soustředit a proces může trvat i celé hodiny. Uvednu příklad:

Představme si čtveřici osob. Slečna Božka, její přítel Heřman, psychomancer Ištvan a jakýsi Bohuš. Božka je v milostném vztahu s Heřmanem, ale Ištvan má Božku taky rád. Jednoho dne pozve Ištvan Božku na piknik.

Zde jí dá víno, ve kterém je ale z velké části látka, která Božku zcela uspí a otupí její mysl. Ištvan poté začne pracovat s myšlenkami Božky. Upraví jí myšlenky tak, že si bude myslet, že na piknik nešla s Ištvanem, ale Bohušem a že došlo k sexu, po kterém oba dva usnuli. Ištvan se následně ztrácí ze scény a Božka se probouzí. To už mezitím Ištvan došel za Heřmanem a řekl mu, že viděl Božku s Bohušem.

A teď jak to dopadne? Rozejde se Božka s Heřmanem a získá Božku Ištvan? Božka vše popře a Heřman jí bude věřit? A nebo Božka navrhne, jestli by nešel Heřman s Bohušem do trojky?

Čtení myšlenek / vzpomínek Editovat

Je možné opět nejlépe ve chvíli, kdy oponent spí a nebo je uspán. Přesto ale pokud se psychomancer dostane do mysli, vyžaduje si toh jeho dokonalé soustředění a přesto je celý proces nejistý.

Psychomancer si nedokáže sám vybrat, na kterou myšlenku se podívá. Uvidí něco zcela náhodného, něco, co nemusí vůbec dávat smysl. Může to být klidně jen něco vymyšleného, vysněného a nemusí se jednat o vzpomínku na skutečnost. To proto, že mysl je nesmírně složitá a obrovská.

Rozdíl však je, pokud druhá osoba se čtením myšlenek souhlasí. To potom vstoupíte do její hlavy a je jen na vás, jak si to představíte. Můžete se dejme tomu objevit v dlouhé chodbě, která je plná dveří a za každými dveřmi je nějaká myšlenka.

Ona osoby, v jejíž mysli jste, vás pak chodbou povede a otevře vám ty dveře, které bude chtít. Vy vstoupíte a uvidíte tak přesně danou vzpomínku či myšlenku.

Ještě bych zde zařadil možnost, že vás někdo požádá, abyste jej zbavili noční můry. To potom můžete společně vstoupit do jednoho snu a zde můžete pomoci druhému noční můru a strach překonat. Provedete jej celým snem a třeba jej jí mírně upravíte tak, aby z něj již nešel strach.

Vyčerpání psychomancera Editovat

V případě psychomancerů můžeme říct, že jejich mysl je mnohem silnější, než jejich tělo. Proto, když to psychomancer přežene, tak může dejme tomu omdlít. Nemůže se hýbat, jen si tak leží. Ale jeho mysl zde stále je a funguje. "Cítí" okolí, vnímá mozky (mysl), které jsou okolo, může s nimi komunikovat a může na ně i útočit. Ale fyzicky se chvíli nezmůže vůbec na nic.

Pár slov závěrem Editovat

Každá mysl je jedinčená a když s nějakou psychomancer pracuje, nikdy nevíte, jaké následky to bude mít. Vždy máte nekonečně mnoho možností a to je právě to krásné na psychomancii. Vždy ale pamatujte, že je velmi nutné se domluvit s oponentem a poté až se pustit do "práce". Ono jedinečné bude často i každé větší kouzlo a v případě, že bych se o tenhle druh magie jednou staral já, vůbec mi nebude vadit, když některé větší akce nejdříve pořešíme na skypu a dohodnem se, co je možné a co už ne.

Zatím bych výše zmíněné pravidla chápal jen jako základ a časem se můžou doplnit o podrobnosti, které nás napadnou během rpení.

OOC dodatek: Pro psychomancii kontaktujte Wagnera (Everett)

V síti Wikia

Náhodná Wiki