FANDOM

Quel'ThalasEditovat

High elf crest recolored by bannanahamma-d31pxyo

Zlatý fénix na modrém poli, znak rodu Sunstrider a celého Quel'Thalasu i jeho lidu

Vznešený Domov, v elfštině Quel'Thalas, je domovem vznešených elfů, kteří se nezřekli daru magie a dále ji využívají ve svůj prospěch. Hlavní město Silvermoon je střeženo důmyslnými magickými pastmi a bariérami, které by měli odradit případné útočníky nebo trollské kmeny.  Quel'Thalaské lesy jsou jedny z nejhustších a zároveň nejkrásnějších na celém kontinentu.

EkonomikaEditovat

Elfové s lidskými královstvími prakticky neobchodují. Občas sice smění nějaké exotické zboží, dlouhodobé obchodní smlouvy však neexistují. Dozajista za to může do určité míry i elfí xenofobie, která se ve styku se zahraničím projevuje. Jsou však výbornými šperkaři a chovateli koní.

NáboženstvíEditovat

Recolored high elf magi by bannanahamma-d31py28

Quel'Thalaský bojový mág

Je známo, že elfové vyznávají princip silně podobný Světlu Svatému. Mnoho lidí dokonce tvrdí, že jde o jednu a tu samou víru. Elfové ale narozdíl od lidských věřících nestaví tak často svatostánky a monumentální katedrály.

AristokracieEditovat

Aristokracký systém zůstal v elfí společnosti nezměněn již několik tisíciletí. Mezi obyvateli Quel'Thalasu najdete vyšší i nižší lordy, siry, magistry i mistry. Panovnickou rodinou je rodina Sunstriderů. Na Quel'Thalaském trůně pak již několik staletí sedí Anasterian Sunstrider. Mezi další významné rody patří Ravencrestové nebo Windrunerové.

Historie: Založení Quel'ThalasuEditovat

Po trestu vyhoštění Malfurionem Stromragem za neochotu vzdát se magie byli přeživší Urození, vedení Dath'Remarem, nuceni opustit kontinent Kalimdor a vyplout vstříc východu. Po mnoha letech putování nalezl Dath'Remarem Sunstrider ("ten, co kráčí dnem") zem protkanou hustou sítí magických proudů. Tato tem měla později nést jméno Lordaeron . Po několika letech však byli elfové nuceni zem opustit. Proč? To zůstává záhadou. Možná nalezli v zemi něco, co ani jejich mocná magie nebyla schopna překonat. Elfové znovu složili své stany a vydali se dál na sever tam, kam je vedly čarodárné proudy.

Během putování po kontinentu narazili na četné primitivní kmeny amanijských trollů i lidí.

Také odtržení od Studny Věčnosti na nich zanechalo nesmazatelné jizvy. Hluboko v severních hvozdech kontinetu pak založili svůj nový stát Quel'Thalasu ("Vznešené Království" nebo "Vznešený Domov"). 

Quelthalas-1-

Quel'Thalas

V síti Wikia

Náhodná Wiki