FANDOM

Tento text je hrubé lore ostrova. Bude dál propracováván, ale jde s tím už pracovat v RP. - Ardaren

Je ostrov ktorého mestá a osady sa vzbúrili proti Barónovi. Vodca povstania je neznámy. Územia rebelov zahŕňajú jedno väčšie mesto, druhé menšie a dve osady a pevnosť. Ich územie pokrýva väčšiu polovicu ostrova. Prežívajú a sú zásobovaný spoločnosťou Venture co ktorá vďaka obchodným kontraktom s okolitými ostrovmi komplikuje politickú situáciu pre Barónové vojská. Venture má dva hlavné tábory a tri ropné veže. Taktiež zopár menších drevorubačských oddielov, ktoré postupne robia z južnej časti ostrova pustinu.

Povstalecká kolónia

Lorhat

Pevnosť patriaca pôvodne veliteľstvu Ratulunskych ozbrojených síl. Nie je známe či je pod nadvládou povstalcov, alebo drží lojalitu (v tom prípade sa dá očakávať že je obliehaná).

Zlatá slza

Najväčšie mesto povstalcov, oplývalo obchodom a najviac zlatom, vďaka zlatej horúčke ktorá na ostrove panovala. Mesto je centrálne uprostred územia, nie je k nemu prístup z vody. Obyvateľstvo sa odhaduje asi na 2 - 3 tisíc.

Krabov

Menšie prístavné mesto, známe v minulosti lovcami krabov, bolo v minulosti dôležitým bodom vývozu zlata a iných kovov z ostrova. Momentálne jeho lojalita a obchodné styky sú neznáme. Obyvateľstvo sa odhaduje na 2 tisíc.

Jačmeň

Osada ktorá slúžila na správu polí a statkov Baróna. Predpokladá sa že tento účel plní i naďalej pre povstalcov.

Zarhat

Menšia osada neďaleko Lorhatu. Jej využitie neznáme.

'Venture Co.

Hlavný tábor

Je nám neznámy názov tohoto tábora, a taktiež je ťažko prístupný. Gnómsky konšpirátori si myslia že tábor okrem obchodného slúži ako zástierka pre pokusy na elementálnych bytostiach. Nie je to však potvrdené a považuje sa to skôr za výmysel.

Prístavný tábor

Obchodný prístav Venture co. zásobujúci ostatné tábory a veže.

Ropné veže

Tri hlavné ropné veže sú dôvodom prečo často vysoký elfovia a kaldorei sa dostávajú do konfliktov z venture. Ropné veže sú pomenované podla Goblinských velikánov. Prvá sa volá Ctihodný Mazzak, podľa Mazzaka Zautsa ktorý pomohol Venture zo začiatkami tým že ukradol pirátom značnú časť koristi, za čo skončil ako potrava žralokov. Druhá sa volá Yezzan Nápomocný podľa goblina Yezzana ktorý prevliekol kabát z Bilegwater Cartelu a tak zaistil nové obchodné ponuky Venture. Posledná sa volá Nauxxie Múdra podľa techničky Nauxxie ktorá vynašla lepší pohon do Shredderov Venture (a stratila iba 20 výzkumníkov počas toho výzkumu).

Drevorubačské tábory

Menšie ťažiarenske oddieli ktoré sa presúvajú podľa potreby.

V síti Wikia

Náhodná Wiki