FANDOM

Rothas Algerian
Bývalý kapitán Lordaeronských vojsk.
Věk 46
Rod Algerian

Popis Editovat

Rothas je svým zevnějškem opravdové ztělesnění válečníka. Jeho stavba těla je mohutná a svalnatá. Traduje se, že je to kvůli čisté krvi lidu Arathi, která mu proudí žilami. Kvůli četným potyčkám a bojům je jeho tělo obdařeno nejednou jizvou. Spíš je ale neuvidíte. Zakrývá je pod zbrojí či ošacením. Lidé si jej mohou pamatovat především díky jeho legendární plešaté hlavě. Ve skutečnosti ale není plešatá nýbrž vyholená. Tím se dostáváme k barvě jeho vlasů i vousů. Jejich barva je černá. Vousy pak udržuje v delší střižené bradce.

Charakteristika Editovat

Díky dlouhým létům stráveným ve válkách si Rothas vybudoval silný charakter. Jeho přirozeně vůdčí náturu doprovází drsné chování. Nicméně i přesto se dokáže bavit jako každý jiný. Je věrný a loajální svým přátelům, své zemi a svému králi. Je dost svérázný a tvrdohlavý. Rozhodně od něj nečekejte, že poslechne například sebevražedný rozkaz (Pokud ovšem nepůjde o dobro ostatních). Jde tu čistě o rozkazy co nemají hlavu a patu. Nerad také poslouchá zbytečnosti a plané žvásty. Dokáže milovat ale dokáže krutě nenávidět.

Vztahy Editovat

Co se týče mezirasových vztahů tak na tom není tak zle. Přijmá téměř každou rasu Alliance. Jen u elfů má pár vroubků. Oproti tomu u Hordy moc s Rothasem nepochodíte. K smrti je nenávidí a nejraději by je viděl všechny v masovém hrobu.

Co se týče milostných vztahů tak na tom také není nejhůř. Nemůže se sice pyšnit titulem lamače dívčích srdcí ale několik známostí už měl. Je pro něj těžké navázat delší vztah kvůli jeho povaze a stylem života. Byl, je a bude vojákem.

Minulost Editovat

V minulosti sloužil v řadách Lordaeronu. Vybudoval si zde určité postavení a respekt. Několikrát také pomáhal spojencům ze Stormwinského království v boji proti orkům než se orkové otočili směrem k Lordaeronu. Bojoval v obou válkách s orky a bránil své království před úderem pohromy. Království však padlo a tak byl nucen společně s dalšími přeživšími utéct.

V síti Wikia

Náhodná Wiki