FANDOM

Rudá kumpanie
Znak: Pětilistá růže na černém poli.
Motto: Vítězně vpřed!
Velitel: Corham von Bruchen
Počet: 5
Zakladatel: Corham von Bruchen, Valar Roane Brien
Ve službě: Caernelie Ellerina Rianon Feainnewedd

Rudá kumpanie je skupinou profesionálních žoldnéřů bojujících ve službách různých aliančních složek. Založena byla v průběhu května roku 35 na Mythijských ostrovech. Původními otci myšlenky byli velitel Corham von Bruchen a toulavý rytíř Valar "Havran" Brien. Ti spolu se sirem Mortimerem a bývalým bratrem Stříbrné výpravy Markem od Jezera Soumraků vytvořili původní ocelové jádro Rudé kumpanie.

Narozdíl od typické žoldnéřské družiny či drancparty, Rudá kumpanie se jeví jako disciplinovaná a profesionální jednotka, jejímž jediným zájmem je sloužit alianci a Stormwindské koruně. Zároveň jsou ale nezávislou organizací, vyhrazující si právo vybrat si svého mecenáše a tedy i pána, od nějž přijmou krvavý žold. Pakliže podepíší krvavou smlouvu, stávají se osobní gardou a údernou družinou v jednom. Věrni v porážce i vítězství, nenechajíc se přeplatit či dát všanc svou vojenskou čest.

Soubor:Rudak.jpg

Členové Editovat

Corham von Bruchen Editovat

Bývalý velitel noční hlídky, seržant Modrostřešské milice a aktuálně velitel Rudé kumpanie. Držitel zlatého gryfa, obratný válečník a Stormwindský gentleman. Byl to právě on, kdo spolu s Valarem založil Rudou kumpanii a jal se jí coby nejzkušenější taktik i velet.

Valar "Havran" Brien a sir Mortimer Editovat

Toulavý rytíř a vypelichaný kocour s prořízlými ústy. Elegantní šermíř a nositel runové čepele - sira Mortimera. Na první pohled věčně ospalý, ale poplatný člen Rudé kumpanie.

Mark od Jezera soumraků Editovat

Veterán z dobývání Northrendu a vysloužilec Stříbrné výpravy. Šedivý vlk Rudé kumpanie a výborný společník.

"Jacky" Editovat

Mladinká dívenka a rychlý posel kumpanie.

Rudé ctnosti Editovat

Svornost Editovat

Družina je tvým přítelem, bratrem, milenkou i dobrou ženou. Konej tak, abys nikdy nezradil důvěru Rudých, neb trest hrdelní na tobě vykonán bude.

Síla Editovat

Tělo je tvůj nástroj. Dbej o sebe, nejez a nepij pravidelně přes míru. Pamatuj, že síla nejslabšího z kumpanie je silou celé kumpanie.

Čest Editovat

Pakliže jsi přijal krvavý žold a věrnost jsi přísahal, nesejdeš z cesty věrnosti a nenecháš se zlákat ženami či penězi. Povinnosti své budeš plnit svědomitě. Teprve pak přichází zasloužená zábava.

Hodnosti Editovat

Kapitán Editovat

Praporčík Editovat

Četař Editovat

Svobodník Editovat

Vojín Editovat

Rekrut Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki