FANDOM

Samuel Leskert
Bývalý starosta
220px
Věk 30+

Narození

Kde přesně se narodin tento muž není úplně známo. Někdo říká že Modrostřeší, někdo že ve městě Zelená Pole na ostrovu Gabagar.

Mládí

Ať se narodil kde se narodil, vyrůstal v Modrostřeší. Jeho otec byl mágem ve službách milice a jeho matka byla hospodká v horním hospodě. On sám se protloukal životem jak to šlo a střídavě se nechával zaměstnávat na radnici, v hospodě, či klenotnictví.

Dospělost

Když dospěl tak nešťastnou náhodou umřela jeho matka i otec, na loďce kde odpočívali od stresu života. Jelikož matka byla blízká kamarádka předchozí majitelky hospody, Samuel se s ním také znal. Brzy se tak dostal do pozice správce a po skonu majitelky kterou přepadli kostlivci, přepadla hospoda jemu díky nalezené poslední vůli.

Kariéra

Když se dostal do pozice majitele hospody tak se začal obhlížet po dalších věcech. Dost často se vydával na toulky do lesů nebo na jiné ostrovy. Přitom přátelsky soupeřil i s Záběhem Mitasem a jeho medovarem. Jednou zkusmo zkusil kandidovat na starostu a... ono to vyšlo. Stal se starostou.

Starosta

V Modrostřeší nastává období zvané Vláda dvou. Samuel soupeřil se Záběhem nejen na úrovni medovaru a hospody, ale i v tom kdo bude starostou. Málokdy byl zvolen někdo jiný než jeden z těchto dvou. Takto vládli celkově 7 let.

Zrada

Na konci jednoho období, náhle zaútočila Pohroma velkou silou na město. Leskert v tu chvíli obrátil karty a povolal pár jednotek Pohromy přímo do radnice Modrostřeší, město se svými spojenci avšak zrádce i útok odrazili.

Boj proti Pohromě

Leskert se občas objevoval ve městě či jinde po Mythii, nijak ani nezastíral že je to temný mág a nekromancer. Vypadá to že ho ani vůbec netrápila zrada ke svému bývalému městu a naopak to vypadalo že pomáhá zničit Pohromu, jak to bylo ovšem doopravdy ví jen ti kteří se s ním setkávali. Po zničení Pohromy z Mythie prohledal ještě sídlo bývalého vůdce nemrtvích a zmizel.

Současnost

Nekromancer se už dlouho neukázal, jestli si užívá dovolenou či co. To se nyní neví.

V síti Wikia

Náhodná Wiki