FANDOM

Mimpanz Modrý Editovat

WoWScrnShot 080715 141128.jpg

Mimpanz Modrý pyšný na svůj vržený banán

Savec hodně podobný člověku. Společně s ostatními mimpanzy trpí obsedantně kompulzivní poruchou v házení banánů. Kdykoliv jde dobrodruh kolem, tak dostane zkaženým banánem. To z něj společně s ostatními Mimpanzy dělá hned po Arenolovi nejotravnějšího obyvatele Erutie.

Panda Červená Editovat

WoWScrnShot 080715 140715.jpg

Panda Červená dokáže být opravdu velmi roztomilá.

Malý všežravý zrzavý tvoreček. Je znám především kvůli svým zlodějským dovednostem kdy z lásky k blyštivým předmětům kradě dobrodruhům drobné předměty. Panda Červená je velmi zvědavá a dokáže se bránit velmi ostrými zoubky. Živí se převážně drobným hmyzem.

Nosáč Obecný Editovat

WoWScrnShot 080715 140749.jpg

Nosáč Obecný čenichající potravu

Další medvědovitá záležitost žijíci na Erutii. Nosáč je velmi podobný jak chováním tak i vzhledem Pandě Červené. Odližuje ho zejména spíše střílivě hnědé zbarvení.

Vyskytuje se všude po Erutii

Tajgr Žlutý Editovat

WoWScrnShot 080715 142449.jpg

Tajgr Žlutý na lovu ve Stínoboru

Velká kočkovitá šelma, mající na svědomí vysokou úmrtnost dobrodruhy bloudící lesem. Tajgr žlutý je narozdíl od ostatních predátorů čistě vysazený na dvojnohé bytosti. Byla spatřeny případy kdy byl ve společnosit jelena a jen se přiblížil člověk hned běžel o překot aby člověka ulovil a zabil. Tato šelma je velmi nebezpečná, krvelačná a záludná.

Kostisrst Útočný Editovat

WoWScrnShot 080715 141900.jpg

Dikobrazovitá potvůrka.|Samečci si dovolují i na mnohem větší tvory než jsou oni sami. Její hlavní zbraní jsou mohutné ostny na zádech, které dokáže i vystřelovat. Hlavní nebezpečí těchto ostnů je, že se mohou velice snadno zanítit. Živí se převážně hmyzem a nepohrdne ani masem. Jeho zbarvení je hnědé až sytě rudé. Hnědé exempláře (samičky) bývají mírumilovné, zatímco rudé exempláře (samečci) velmi agresivní.

Pancéřovka Hnědá Editovat

Malé

WoWScrnShot 080715 141823.jpg

hmyzožravé stvoření. Pancéřovka je mírumilovná a nijak si svého okolí nevšímá. Je rozšířená zejména na plážích, ale najdeme jí různě po lesích. Hlavním znakem pancéřovky je její tlustý krunýř, který jí brání před predátory. Kdykoliv se pancéřovka cítí ohrožena, stočí se do klubíčka.

V síti Wikia

Náhodná Wiki