FANDOM

Sebastian Ernest EschenbachEditovat

Sebastian Ernest Eschenbach (*6.6.2012 v Berlíně ) katolický kněz, spisovatel a politik.

MládíEditovat

Stažený soubor

Sebastian Ernest Eschenbach se narodil do silně katolické rodiny, která dost význačně předurčovala jeho budoucí život. Narodil se pár dní před světovou goblinizací a názory jeho otce silně poznamenaly jeho nahlížení na metalidstvo. Chodil do katolické školy Katolische Schule St. Franziskus . Následně přešel na Teologické učení v Praze kde se naučil mluvit česky. Už v mládí se nebál kázat otevřeně proti metalidstvu a jeho možné hrozbě na tradiční katolický způsob života v Evropě. Ve 25 letech ve věznici na Pankráci pro podněcování nenávisti na 3 roky. ===Život po propuštění=== Po propuštění z vězení se dává znovu na cestu kněze. Dle jeho slov odjíždí hledat kořeny své víry do Říma, kde působí jako externista na oddělení mystiky a exorcismu. Právě v Římě dokončuje své dvě nejznámější knihy Karel IV. Mesiáš a Praha Nový jeruzalém.

Posedlost Karlem IV.Editovat

Sebastian Ernest Eschenbach se nijak netají svým obdivem vůči Karlu IV. Dle jeho vlastních slov se jedná o státníka rovnajícího se Ježíši. Tyto slova je ochoten hájit, ačkoliv je mu vyhrožováno vyhoštěním z Vatikánu a exkomunikací. Ve svých knihách mimo jiné teoretizuje nad Karlovým plánem změnit Svatou říši římskou ve skutečnou posvátnou zem. Odsuzuje křížové výpravy. Neboť ve svých knihách uvádí, že obdivování kristova hrobu je modlářství a tedy je i v rozporu s desaterem přikází.

Politická karieraEditovat

Sebastian Ernest Eschenbach se neúspěšně snaží o politickou karieru v Berlíně. Vše se ovšem mění jakmile uzavře blíže neurčenou smlouvu s bratstvem Jacks-of-all trades sídlící v Kostele sv. Michala. Jeho politické karieře se začíná dařit. Svojí volební kampaň vede nezvykle dálkově a prvně vyhrává v zastupitelkých volbách na Praze 10. O 4 roky později vyhrává jako nezávislý kandidát na Praze 1 a stává se Primátorem pro Prahu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki