FANDOM

PůvodEditovat

Rodina Coughanů není žádným starým šlechtickým rodem. Erwinův otec Damian byl zástupcem velitele dozorců v Dhervenově dole. Zde také Erwin prožil své mládí a ve svých sedmnácti letech se stal dozorcem. Jeho talentu, především v oblasti šermu a taktiky si všiml tehdejší velitel gardy Simon Laundry, který Erwina v necelých dvaceti letech přijal do elitní gardy rodu Dhervenů, címž se stal jejím nejmladším členem.

Deštivá rebelieEditovat

Po událostech v Dabyrie byla garda rozdělena na dva tábory. První tábor, který se měl starat o bezpečí dolu a druhý, který se měl starat o bezpečí ostatních členů rodu, kteří se nacházeli ve Stromgardu. 

Erwin byl přidělen k první skupině v dole, která byla pod vedením velitele Laundryho. Druhá skupina byla pod vedením jeho zástupce, Gaela Dwayna. Ačkoliv odbojová nálada vzrůstala, nikdo si nedovolil na dobře chráněný důl zaútočit.

Následný útok na Stromgarde utvrdil podezření lorda Thorila o možném útoku ve městě, který byl potlačen i za pomoci Dhervenských gardistů a i díky nim se obešel bez ztráty na životech.

Poslední kapkou byl troufalý noční útok na Westholde, který byl ale odvrácen rychlým zásahem sira Duncana Learmonta a nesmělý útok se proměnil ve zběsilý úprk, po kterém se zbytky sil usadili hluboko v Thoradinově Hvozdu. Jejich partyzánské akce vyprovokovali šlechtu k jedinnému možnému řešení - drtivému útoku. 

Na požádání lorda Bethora se připojili do bitvy i Dherveni. K lordu Thorilovi, který vedl čelo vojska do bitvy se pochopitelně přidali i jeho gardisté. Erwin z této bitvy vyvázl bez škrábance a prokázal kvalitní velitelské i šermířské schopnosti, nicméně i tato bitva, která pro Dherveny dopadla výtečně měla svou stinou stránku a to těžké zranění Gaela Dwayna, který ochrnul a následně zemřel.

Po deštivé rebeliiEditovat

Po událostech deštivé rebelie byl Erwin povýšen na zástupce velitele. V této době si ho více všiml i lord Thoril Dherven, který začínal čím dál více přebírat odpovědnost stárnoucího Simona Laudryho, který byl velitelem gardy ještě za dob Thorilova otce a stal se jeho pravou rukou.

Také díky tomu byl později Erwin na žádost lorda Thorila povýšen do stavu šlechtického a získal titul sir a opustil tím post velitele gardy, aby se mohl věnovat i jiným záležitostem týkajících se rodu, jehož je nyní vazalem.

SoučasnostEditovat

Před začátkem války mezi Arathorem a Alterakem byl Erwin vyslán lordem Thorilem pryč. Není známo kam, nicméně známo je, že se vrátil necelý měsíc před turnajem k 20. výročů sňatku krále Anerina a královny Elindry. Na tomto turnaji stárnoucí, nyní již skoro 44 letý veterán, ukázal, že šermířské umění je stále jeho silnou stránkou a obsadil druhé místo, po porážkách lorda Thorila, sira Darena Rotwella a po dvou hladkých porážkách královských rytířů. Nakonec ve vypjatém souboji plném výměn prohrál se sirem Joanem Learmontem 5:4, pouze díky pravidlu první rány, bez nějž by zvítězil 6:5.

V síti Wikia

Náhodná Wiki