FANDOM

Sir Leoner Ostrien

Leoner Ostrien
Sir
220px
Věk 27
Potomci neznámé
Rod Baron Marcus Ostrien (otec), Baronka Eleonora Ostrien (matka), Baronesa Caelana Ostrien (sestra), Sir Chaol Ostrien (bratr), Lady Lucrecia Ostrien (teta), Sir Ephraim Ostrien (prastrýc)

Leoner je starší syn Barona Marca Ostriena a jeho choti, Eleonory Ostrien, narozen v roce 7 po TP.

Výchova Editovat

Provorozený syn byl vychováván jako obraz svého otce, po kterém údajně zdědil i neohroženou a paličatou povahu.
Jak se říká, Baron Marcus vzal nejstaršího syna brzy od "sukní ženských" (jmenovitě své choti Eleonory a své sestry Lucrecie), aby se jeho výchovy ujmul sám. Pojal ji hlavně v bojovém stylu s principy vládnutí a hospodaření i základy diplomacie a obchodu.
K výchově svého prvorozeného syna využíval i rady osobního šamana Velekrále Seveřanů, jakkoli se nad tím jeho choť a sestra mračily. Leoner také odmala cvičil své šermířské dovednosti proti Baronově sestřenici a pozdější člence Řádu Štítu, Lady Letitii Ostrien.
Protože Baron trval na tom, že každý mladý muž musí poznat svět, než bude skutečně uznán dospělým, vyslal Leonera na cestu po souostroví, ale i na jih Azerothu, do obnoveného Stormwindu. Leoner se během svých studií na souostroví dokonce ocitl na několik dní ve vězení kvůli konfliktu s jedním z aristokratů, jehož sluhu prý téměř utloukl k smrti pro pokus o otravu večerní hostiny na Baronovu počest.
Jed v podávaném jídle byl nakonec prokázán, sluha i jeho pán zatčeni a popraveni. Pro svou prchlivost si Leoner ovšem odseděl na přání svého otce celou délku trestu za neuvážené násilí.

Rytířství Editovat

Leoner získal své rytířské ostruhy záhy, téměř ve stejném věku, jako jeho otec. Jen to pro mladíka, který si nade vše cenil boje, bylo za čin naprosto neválečný a nehrdinský.
Sotva odrostlý jinoch se tehdy spolu se svým samozvaným "pěstounem" šamanem Feruotem dostal na cestách po ostrově Terinar do konfliktu mezi skupinu Jižanů, Seveřanů a trollů. Trollové obsadili hornickou osadu nad dolem bohatým na minerály a opevnili se tak dobře, že je z kopce nemohly dostat útoky Aliance ani Seveřanů.
Leoner tehdy po prostudování hornické mapy nechal prokopat část svahu pod osadou a odvést tak zdroj podzemní vody mimo vrch. Žízniví trollové se do týdne bez krveprolití vzdali a hornická osada byla zabrána Aliancí.

Výprava na Kerag a vzpoura Editovat

Ve věku dvaceti let byl Sir Leoner pověřen zastupováním svého otce při jednání na ostatních ostrovech, vzhledem k Baronově dlouhodobému připoutání na lůžko kvůli zranění z rytířského klání, jehož se Baron zúčastnil na zapřenou.
Stejně jako jeho otec, se tehdy i Sir Leoner dostal do konfliktu se stoupenci pohřešovaného strýce Ephraima, nižšími šlechtici, kteří si při jeho návštěvě Keragu dokonce dovolili strhnout výsostné znaky Aliance a zástavy Ostrienů z domu, kde byl Leoner ubytován.
Útočné jednání a provokace nenechal Leoner bez odezvy, jejich původce nechal vystopovat, zatknout a veřejně zmrskat. Podle všeho si právě tehdy udělal i několik osobních nepřátel, kteří ho později zradili pirátům na Marounodu. K jeho smůle jej tehdy nedoprovázel jeho letitý mentor, šaman Feruot.

Výprava na Marounod Editovat

Historky o tehdejším Leonerově putování po souostroví zahrnují i pověsti o řadě zlomených srdcích urozených dívek, které prý mladý baronet navštívil.
Během obchodního jednání na Marounodu byl pak Leoner unesen zdejšími piráty a následně držen jako rukojmí v jedné jeskyní na pobřeží, ale ani jeho zajetí jej nepřipravilo o aroganci a sebevědomí. Když si vyslechl sumu, kterou budou piráti požadovat jako výkupné za něj, navrhl jim ji zdvojnásobit. Podle jisté báchorky prý také jejich vůdce obehrál v kartách o klobouk, papouška a kalhoty.
Výkupné bylo pirátům nakonec vyplaceno... údajně ze zdrojů skupiny nejmenovaných šlechtických dcer... a zahrnovalo i některé dědičné klenoty, které jsou od těch dní postrádány hlavami jejich rodů.
Leoner ovšem neváhal, sotva se octl na svobodě, shromáždil baronovy vojáky a lodě, se kterými zaútočil na místo, kde byl držen. Všechny piráty, které zajal, nechal pověsit pro výstrahu zbytku jejich flotily, na stromy nad útesy Marounodu.

Zmizení Editovat

Leoner tehdy podle slov poslů, které posílal na Inherion, shromáždil dostatek důkazů a propojení strýce Ephraima s piráty, a hodlal je předložit osobně svému zotavujícímu se otci, včetně map Ephraimovy základny.
Jeho loďstvo se však do rodného přístavu nikdy nevrátilo. Poslední zmínky o něm souvisí právě s pozorováním jeho vlajkové lodi poblíž útesů Shanouvel a stejně tak druhé flotily s černými plachtami, která se ukrývala v útesech u jeho břehů.
Sir Leoner je již sedm let pohřešován, avšak dosud nebyl prohlášen za mrtvého.

V síti Wikia

Náhodná Wiki