FANDOM

[

Jak se vůbec na Mythii dostala ? Editovat

Výprava přijela loďmi, plných lidí ochotných pomoci proti pohromě,zníčit pohromu na tomhle ostrově se zdál jako jejich jediný úkol, za čež byli schopní položit i životy...

Jejich původní cíl a nynější cíl. Editovat

Když připluli, jejich cíl byl jasný, zbavit tohohle ostrova Pohromu a všechny dotyčné spojené s Pohromou... Když byla poražena, většina jednotek se stáhla zpět na Northrend a oddíl pod vedením Viktora, měl zde sestrvat a pomoci s případným napadením pohromy z Northrendu, což je stále možné... A také pomoci, s problémy které nezasahují do jejich neutrality.

Významné osobnosti Editovat

Prvním velitelem na Mythii byl Velitel Viktor, poté Arnold Black následujícím za Arnoldem byl Daslett Siegmeyer a předposledním Velitelem se stal Enrico Maxwell, který umřel v bitvě s dezertéry v polesí... Po smrti Enrica Maxwella se stal velitelem Arnostale Coldstrider.

Sídlo Editovat

Hlavním sídlem na Mythii je v přístavní čtvrti (bývalé chudinské čtvrti) někteří jí taktéž nazývají Stříbrná čtvrť... Sídlo se nachází naproti vstupu do stok.

Sir Willhelm a jeho Garda Editovat

Sir Wilhelm je Stokař, který se dostal ze spárů Pohromy a zaslíbil svůj posmrtelný život obraně stok. Později se přidal se svou gardou ke Stříbrné Výpravě na Mythii.

V síti Wikia

Náhodná Wiki